1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Alles staat weer in de startpost.

    Ik was hier overigens wel serieus :+
    Tegen de tijd dat ik de Xbone koop wil ik wel weten wat de beste games zijn! ;)
     
  2. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook wel handig wil ik er ooit een halen, maar nu denk ik dat voorlopig eerst een ps4 ga halen.
    Overigens kan ''Durango'' in de starpost misschien net zo goed verandert worden naar Xbox One ;)

    Bij deze ook nog een review:

    Bioshock: +
    Vorige week voor het eerst gespeeld omdat hij toevallig 5 euro op XBL was. Wat jammer dat ik em nooit eerder een kans heb gegeven zeg! Damn wat een spel, precies mijn stijl met goede actie, leuk verhaal en een mysterieuze setting. En wat een detail voor een spel uit 2007! :)
    Kan niet wachten om Biohosck 2 op te starten...
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, misschien... eigenlijk wel :+ Maar het staat zo leuk. :p
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    WAAR BLIJFT DAT XBONE TOPIC?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind dat Leis ofzo dat moet aanmaken :+ gezien zijn fanboygedrag
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Mag niet van Dulle denk ik.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap het plaatje niet en waarom het niet zou mogen. Ik vraag toch zelf wanneer iemand zo een topic gaat aanmaken?
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij zegt dat ik een fanboy ben en daarom poste ik een glimlach. ;)

    Zal straks even een topic maken. Heb ik toestemming om je topic to kopiëren? Schilt mij weer werk. :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Prima.
    Wel niet na een week stoppen met het updaten (als er tegen die tijd nog reviews binnen komen :+). Ik wil wel wat aan het topic hebben zodra de Bone hier op de mat valt!
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Deal. Moeten er wel reviews binnen komen. Ik heb igg paar games op de X1 al uitgespeeld en zal er een korte review voor schrijven.
     
  11. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Need for Speed Rivals (X360) +
    Een leuke game in de Neefd for Speed serie lekker open-world, nadeel dat er geen echte MP inzit. Maar hou ja van arcade racen raad ik hem aan!

    Edit; Waar komt het review topic voor de xbox one? (Bij Xbox hardware, xbox games, of games algemeen?)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meest logische plek zou Xbox Games gedeelte zijn.
    Ik heb er al vaker over gedacht om het PS4 review topic naar het Algemeen gedeelte te laten verplaatsen en gewoon alle reviews daar binnen laten komen. Xbone én PS4. Maar ik weet nu al dat er mensen gaan zijn die zich beledigd gaan voelen als er over PS4 games gepost wordt op hun geliefde Xboxworld. :+ Daarom nooit gedaan.

    Al zou het op zich wel een beter overzicht van meningen geven... (in het PS4 topic zijn er bv al een paar reviews van Rivals, die nu niet gezien gaan worden door Xbone bezitters)

    Ach ja.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 'm inmiddels gepost. Laat de reviews maar komen. :)
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Na een tijdje terug deel 1 te hebben uitgespeeld, bij deze de review voor deel 2:

    Bioshock 2: +
    Toegegeven, dit spel doet onder aan z'n voorganger. Toch kan ik niet ontkennen hoeveel fun ik er mee had. Verhaal voelt walt minder aan (hoewel het opzich wel prima aansluit). Wat ik persoonlijk miste was toch het mysterie, wat in deel 1 meer permanent aanwezig was. Toch vind ik dat dit spel een plusje verdient, als is het al alleen om de coole wapens en het algemene vermaak gehalte.
    De MP stelt overigens niet zo heel veel voor, maar daar moet je dit spel ook niet voor kopen.
     

Deel Deze Pagina