Hoe wil je een film over de grondlegger van het huidige Amerika, die de slavernij heeft afgeschaft en de economie heeft vernieuwd, niet Amerikaans maken? Ik snap dat nooit zo hoor... Je ziet de titel toch voordat je gaat kijken
Ja en zo pro-Amerika is het allemaal niet. Vond het wel een goede documentatie van wat er gebeurd is (voor zover ik dat kan oordelen). Het speelt wel in Amerika ja en het gaat over Amerika, maar dat is nu eenmaal het onderwerp.
Ja mischien gedaan voor mensen die geen asian films kijken? Die missen wel een goede film dan die ze nu alsnog kunnen zien. Robocop vind ik nou echt een onnodige film.
Die mensen moeten gewoon het origineel gaan kijken Robocop heeft een alle leeftijden rating en Robocop weet al direct dat hij Murphy was.... het is dat Paul verhoeven nog leeft anders zou hij zich in zijn graf omdraaien, dat word echt helemaal niks..
Hier nog een mooie deleted scene uit die klassieker NSFW http://poststuff6.entensity.net/020714/Robocop-Remake-Shooting-Dicks.php Knights of Badassdom is er ook! Met oa Peter Dinklage. De trailer lang geleden al voorbij zien komen maar duurde maar zolang voordat die kwam. [yt]zyougFDZ7zU[/yt]
Thor: The Dark World Slaapverwekkende bende. Thor vond ik al een draak van een film, maar dit is by far de meest saaie Marvel-film uit de Avengers reeks. Liefdesgedeelte blijft ook echt tenenkrommend irritant. Totaal nergens interessant, buiten Loki om. Geef die man een eigen film want hij is de enige bijzondere personage op dit moment. Tijd voor wat vernieuwing in de reeks, hopelijk kunnen ze dat doen met Guardians of The Galaxy. 4