IF Cazorla is matig. Schurrle, Willian en Hazard zijn beter. Reus (wel andere competitie) is een fenomeen.
dat reus een fenomeen is weet ik enkel hij past niet in het team. maar zijn mata en willian wel goed? heb je anders nog tips voor het team?
Ik speel dit jaar weinig, maar als ik dan eens tijd heb en de xdoos aanzet, speel ik wel lang door. En jup, heb veel teams gehad. En lees daarnaast heel veel de EA fora, waardoor ik weet hoe spelers (waar ik niet mee heb gespeeld) zijn.
Mata is oké. Cazorla heeft betere statistieken en is 4*/5WF i.t.t. Mata met 4*/3WF. Willian zijn de meningen over verdeeld. Hij heeft betere workrates dan Schurrle, maar die heeft een beter schot en is wat completer. Willian eigenlijk gewoon erg snel en dribbelend.
Thnx siemenn. Boateng if geen aanrader dus! Honda is indd een baas alleen zo lastig in te passen qua competitie en nationaliteit Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Serie a is echt prima. Hoop spelers voor prijzen die als ze in de premier zaten een viervoudig xouden kosten. Zelf me dure spelers verkocht en serie a team gebouwd. Enige wat ik mis is een goede LB. Voor rest echt heerlijke spelers als vidal, di natele chielini etc. En nog 1,1 miljoen. Lekker.verder sparen nu! (Of zag histeren dat ik toty ramos en silva samen kon komen, ook leuk maar even kijken wat voor team daaromheen)
Had er iets over gelezen maar zelf nooit wat veranderd het gaat over instellingen met schieten,voorzetten enz,dat kan je tog op automatisch zetten enz?Wat doen jullie
Helemaal vergeten dat hij nu in italie zit Kopen jullie ook al spelers voor die St Patrick Days Cup? Of zullen de prijzen dan wel wat mee vallen?
Dit zijn mijn 2 teams Bpl Cech Walker-Kaboul-Sakho-Clichy Sandro Nani-Schurrle Nasri Sturridge-Jovetic Bundesliga Adler Pisczek-Boateng-Dante-Alaba Gustavo Farfan-Reus Draxler Aubemayang-Huntelaar Word 1ste x dat ik Reus heb,eindelìjk genoeg coins,zouden jullie Farfan of Blascykovski nemen
Siemen jij weet wel wat he,bij instellingen kun je schieten enzo toch op handmatig enzo zetten wat doe jij?Ik merk dat ik moeite heb met verdedigen dat als ik van poppetje wissel vaak de verkeerde actief word of het duurt te lanp
Selecteren is ook gewoon kut in FIFA. Ik heb selectie van spelers op 'air balls' staan en dan 'low' daaronder. Maar het spel wisselt gewoon alsnog soms, zelfs bij lage ballen. Dusja.. :{
Ok want heel vaak weet ik dat de tegenstander steekbal gaat geven maar tog gaat het dan fout omdat het wisselen van speler niet goed gaat,maar valt dus niets tegen te doen?
Prima spelers. Park is leuk voor de Eredivisie. Hazard (TIF ), Sterling, Higuain, Ramos en Modric zijn ook tof.
volgens mij is het een "kwaaltje" van fifa 14 ik heb regelmatig hetzelfde probleem. in fifa 13 had ik nergens last van.......