(Machia Velli) edit: De naam wat ze in de anime gebruiken is Yu Narukami. Misschien dat je die gewoon kunt gebruiken als je niks weet te verzinnen?
Kom niet verder dan dat stuk om Kanji (ofzo) te redden. Motherfucking Tough Guy die met zijn Rampage mij in een keer killt. Gaar stuk
Zeker. Kun je altijd nog doen. Ik ga zelf altijd vlak voor ik de nieuwe dungeon intrek eerst nog de oude in. Wat levellen en dat itempje oppikken zodat ik helemaal klaar ben voor de nieuwe.
Ben nu bij Shadow Yosuke Boss Spoiler Eerste keer keihard dood gegaan, deed steeds standaard attack afgewisseld met guard. Had nog niks over die andere opties voorbij zien komen dus niet gebruikt. Tweede poging (alles van daarvoor door spoelen ) wel gelukt door steeds 'Rio' skill te gebruiken. Snap van de battles nog niet heel veel
Vraagje: Ik heb nu een battle gedaan waarbij ik mag kiezen tussen twee kaarten. Geen idee hoe en wat, hoe 'rol' ik hier in zodat ik weet wat goed is en wat niet? Zelfde voor de gevechten, ik druk eigenlijk maar wat aan