[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Dat laatste is een hele goede tip. Het is vaak beter om max 2 of 3 minions te laten staan als de tegenstander niks heeft. Mocht hij een flamestrike hebben ofzo, ben je niet meteen alles kwijt, en misschien wil hij hem niet gebruiken op maar 2 minions.
    Op het begin gooide ik ook gewoon alles op tafel wat ik kon, maar dat is dus niet altijd goed!

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Haha ik ben nu ook lid van team shit legendary :+

Yeah :cool:

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    bedankt. ik ben iemand van gelijk aanvallen, al is het maar met 1. en inderdaad. ik had denk ik 5 of 6 kaarten op tafel, toen kwam deathwing...daaaag kaartjes.
    maar ik doe nog geen arena, wil eerst wat betere kaarten krijgen.
    of krijg je meer gold door arena.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je krijgt meer terug voor 150 gold per Arena run dan 100 gold voor een pack. Daarnaast is arena ook gewoon leuk om te doen.

10 gold per 3 wins schiet niet echt op imo. Dan moet je 30 matches winnen voor 1 pack. Beter speel je constant arena als dat mogelijk is. 7 wins is inleg terug en je krijgt sowieso altijd een pack als reward.

En ja, dit systeem is super oneerlijk. Het merendeel maakt geen winst in Arena en de mensen die het wel lukt kunnen eindeloos Arena spelen en steeds beter worden. :+ Was begonnen in December en heb rond de 30 euro uitgegeven aan arena toen ik het nog moest leren.

Zelf zit ik op 1.8k gold door constant Arena runs te doen. Af en toe kloot ik een beetje aan in constructed om decks te proberen. Heb nog nooit een pack gekocht aangezien ik bang ben dat ik maybe na een paar slechte Arena runs zonder gold kom te zitten zodat ik niet meer eindeloos Arena kan spelen.

edit:

Oeh 2de legendary vandaag. Mukla :9

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Gewoon met een rush deck op rank 20 gold blijven farmen. :cool:

Nee ik vind inderdaad dat de mogelijkheden om gold te halen wat beperkt zijn, als je niet goed bent in arena is het dus al snel lastig om een pack te kunnen kopen. Ik vind dan ook dat ze eigenlijk het aantal gold per win wat moeten verhogen naarmate je hoger komt in constructed, dat geeft ook wat meer motivatie om überhaupt constructed te spelen.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Goede tips hier!
    Wat ik ook altijd deed en wat dus niet goed was is om in mijn eerste mage beurt gelijk Arcane Missiles te gebruiken.

Ik dacht altijd mooi de eerste 3damage is al een feit... echter kan het dus handiger zijn om hem achter de hand te houden.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh sweet! Fightnight is weer terug:
    [yt]a6PD02_GNEc[/yt]

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Goed, got my ass kicked in the arena. Wel war geld en kaarten. Dus nog eens. Moet ik betalen. OK €1,78 vooruit. Dan begint het gezeur..alleen via creditcard of..hee wacht pay pal. Dat moet lukken. Niet dus, moet ik een creditcard koppelen aan mijn pay pal account. Pfff...en ff geen zin om een v3 kaart aan te schaffen. Maar zag wel dat je een battle.net prepaid kaart kan kopen. Maar weet iemand waar? Kan het zo snel niet vinden.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik gebruikte Ideal. Gooide gewoon wat geld op Battle.net balance of zoiets.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Mm die zag ik er niet tussen staan. Nog maar eens kijken.

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dit doe je via www.battle.net als jij naar je account via daar gaat, rechtsboven zou dan je account balance moeten staan die je dan kan bijvullen.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Thnks gevonden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    [yt]dpClkemps4Y[/yt]

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha there you go!

16. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    gister weer een paar potjes gewonnen. kan niet wachten tot het op de ipad komt.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik stond vanmiddag op 11-0, maar toen verloor ik ongelukkig 2 potjes. Daarna was ik aan het winnen voor 12-2, maar toen disconnecte het spel. Dus toen had ik 11 wins en 2 losses, maar ik moest helemaal het spel uit. Toen kwam ik het spel niet meer in, maar zonet lukte het wel. Maar toen ik op Arena klikte stond ik op 0 wins, maar ik moest wel op de sleutel klikken voor mijn reward. Dus blijkbaar was het 11-3, terwijl er dus 0 wins in beeld stond. En mijn reward was ook geweldig: 80 dust, 200 goud en een waardeloos pakje voor 11 wins. Bedankt Blizzard =( Buggy spel...

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Tis ook nog een beta, dan kan je dat soort dingen toch verwachten? Niet dat het leuk is.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    200 gold voor 11 wins is fucked up weinig. Snap wel dat je baalt daarvan. Komt omdat je dust erbij kreeg. Normaal gesproken zou dat extra gold moeten zijn.

Je kreeg niet eens een golden card erbij?

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Oh ja, jawel. Een golden rare, die leverde nog 100 dust op. Maar ik had inderdaad wel wat meer Gold verwacht.

Deel Deze Pagina