Sar (2100 kills) en de L85 ( 1900+) zijn mijn favoriete guns. Speel eigenlijk alleen maar met de medic class maar sinds kort ook met de recon class. kd gelijk omlaag haha
Jeeuj, zojuist eindelijk max rank gehaald! Overigens echt een episch domination potje gespeeld. Op een gegeven moment stonden we 40-170 achter! http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/32/433294707601085056/936871665/
PS4 test server. Met Hanai en Lancang dam. Ze zijn daar dingen op aan het testen dus als je mee wilt helpen. http://battlelog.battlefield.com/bf...800/DICE-Test-Lancang-Dam-Hainan-Resort-Only/
Dat is bijna altijd op die maps daarom zullen ze het wel testen nu ofzo. Aleen die server waar ik jou net op joinde was wel heel erg.
Resort? Ja die was erg. Daarvoor op Paracel Storm was ook niet alles. Server gewisseld (daar weer voor) had blijkbaar weinig nut.
alweer? ik heb daar de vorige keer ook even op gespeeld, 4 potjes Lancang Dam die vreemd genoeg echt PERFECT liepen geen lag, geen rubberbanding, niet dood gaan achter cover etc..
Lag bedoelen we over het algemeen latency mee BF4 heeft meer en andere problemen dan soms een hoge latency tussen sommige spelers de server, wat er vaak lijkt te gebeuren is dat de server en de clients niet vaak genoeg kunnen updaten of uit sync gaan lopen waardoor spelers dus niet precies zijn waar jij ze denkt te zien en waardoor je dus achter cover dood gaat, of het rubberband effect krijg waardoor je steeds een stapje terug gezet word (op de moment dat jouw client je positie corrigeert op basis van wat hij van de server door krijgt) Dus ja, je zou het allemaal lag kunnen noemen maar helaas is de oplossing niet zo simpel als alleen lage ping server uit zoeken al hoop ik wel vurig dat we bij rent a server daar een restrictie op kunnen zetten want het helpt natuurlijk wel als ik bij mijn eigen server een ping van <50ms kan verplichten voor mensen die willen joinen zou ik daar heel erg blij mee zijn
Normaal gesproken Ja, maar er lijken in de netcode en in de communicatie tussen server en client van BF4 nog wel eens wat andere dingetjes mis te gaan. het is niet alleen maar het beperken van de latency volgens mij maar normaal gesproken als de netcode verder gewoon goed is is wat jij zegt precies wat je zou willen Dus ideaal zou zijn als DiCE die andere probleempjes eruit krijgt en dan voor rent-a-server de admin's op console wat opties geeft om dat soort dingen te optimaliseren
Heeft niet veel met ping te maken. Groter geheel. Meer met de "kracht" van de server zelf. Daarom zie je het vaker op CQ large omdat daar meer mensen in de server zijn. De server kan dan niet iedereen aan wat iedereen precies doet. Jij zegt ik ben daar en de server zegt nee jij bent hier en dan wint de server en wordt je "teruggetrokken" rubbberbanding.
Moet zeggen dat die rubberbanding na de laatste update op One toch grotendeels weg zijn.. alleen heb ik het idee dat er nu hele andere shit gaande is. Heb vaak als ik in een gunfight met iemand kom ik dat ik toch het loodje leg.. ondanks dat ik de tegenpartij toch eerder zag en op hem schoot en dan aan het eind loopt die gast nog rond met 0% health
dat probleem ik heb ik nu ook zie hem eerder ga eerder schieten zie dat ik ook treffers krijg en na zeg maar een volle clip leg ik nog het loodje pfff en hij met 0% loopt lekker verder . en gisteren kon ik niet meer de CR maps spelen en SA wel terwijl ik premium heb raarrrr Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
rubberbanding die verborgen word door network smoothing Jij denkt dat je eerder bent want op jou client lijkt dat zo, maar de server denkt daar heel anders over
Die attack boats? Die zijn prima imo. Ze zijn sterk maar je bent ook vaak een sitting duck en je kan niet bij alle vlaggen komen meestal. Rock, paper, scissor verhaal zoals met alles in BF. Als een attack jet of heli het op jou gemunt heeft ben je de sjaak.