Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou te triest voor woorden zijn...beetje onbegrijpelijk ook. Maar de communicatie van MS is sowieso immens triest qua dat. Valt op geen enkele manier goed te praten.....ah well, boeie...er zijn veeeeel ergere dingen. When the time is there...importeer ik die zwarte doos gewoon. :)

Anyway.....heeft niet persé met X1 en PS4 van doen....maar de toekomst maybe?

[yt]k7n5kRRHDpw[/yt]

Niet dat dat persé hoeft van mij.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daar is een Oculus Rift thread voor:

http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=169756&highlight=oculus

VR wordt huge in 2015 en laat deze gehele discussie vervolgens ver achter zich. Mark my words :9

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dafuq, werkten die twee dingen niet? Vooral dat eerste, lekker onhandig lijkt me.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|

de fuck inderdaad

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    To be fair zit ik eigenlijk nooit in een party waar mensen andere games spelen dan ik op dat moment speel. :)
    Eigenlijk kan je dan gewoon skypen. :)

6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Werkt inderdaad niet. Party systeem is gebouwd voor 2 spelers met de zelfde game. Als iemand erin joint en die speelt een andere game, dan knikker je uit je co-op game bijvoorbeeld. Gelukkig word dit nu opgelost.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zouden ze gewoon geen tijd hebben gehad om dit al tijdens de launch te implementeren of hebben ze er domweg niet bij nagedacht?

Dit zijn meer dingen die je van Sony verwacht en niet van MS :+

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het partysysteem is gewoon kut op het moment, het moest veranderen om het veranderen.

Omdat het nieuw is moet het anders, ben blij dat ze dit nu fixen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zal wel tijdgebrek geweest zijn

het onderliggende OS is natuurlijk totaal anders dan vorige gen , dus het is niet even copy/pasten

maar het is wel raar dat dit soort populaire features en vooral ook features die vorige gen als een echt pluspunt van Xbox gezien werden gewoon even weg waren

Hoe lang hebben we wel niet tegen Sony gezeurt om Party Chat? Jaar of 8? :+

en dan laat MS het gewoon even voor de launch achterwege,..

Maar goed, ze hebben het vrij vlot hersteld dus dat is in ieder geval nog iets:cool: Blijkbaar snappen ze zelf het belang ook wel

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Achterwege niet. Het is er wel al natuurlijk (party chat) alleen moeten ze het even beter maken. :)

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Partychat werkt wel alleen bij bepaalde games knal je naar het Dashboard. Nu zit ik in het Party systeem met z'n drieën. Geen problemen 2 spelen er Dead Rising 3 en de andere Battlefield 4.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zoiets vergeet je toch niet te implementeren... zelfs niet in een buggie staat. Dat was juist waarom de 360 zo gelauwerd werd en velen de PS3 zo zwak vonden. Aargh MS, wat ben je aan het doen...

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heel simpel. Eerst de game 60fps maken en dan druk maken over die graphics.

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]yRyiL4Qr_Fw[/yt]

Evolve gameplay filmpje van de makers achter Left 4 Dead. :thumbs:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is eigenlijk hetzelfde als het artikel van gisteren toch? Alleen anders verwoord....

http://www.inquisitr.com/1127706/microsoft-ceo-nadella-xbox-one/source/outbrain/

Deze site zou het een uitstekend idee vinden. Een ander bedrijf die baas over Xbox wordt. Geloof er sowieso allemaal niks van. Maar you never know...

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En het aankopen van Gears is all part of the plan ;-) I'm telling ya'all, you heard it first from me.... Muhahhahahaha

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geen logica eigenlijk inderdaad he. Volop investeren in Gears franchise en dan Xbox verkopen? Aan wie...Google zoals die site als voorbeeld geeft? Nah. Maar toch...ik las dat Ellop de baas is over de Xbox division en hij zou gezegd hebben Xbox te verkopen als het aan hem lag....?

Kan alle kanten op wanneer de CEO het weinig lijkt te boeien...aandeelhouders Xbox liever weg zien gaan en die Ellop dude ook. Wat we niet moeten vergeten is dat er andere mensen bij Microsoft zaten toen Gears werd gekocht. Nu zitten er mensen die er duidelijk anders over denken. We gaan het zien. Wat er ook gebeurt, hopelijk een goede outcome voor Xbox eigenaren.

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hoop het niet.. Anderzijds kan CEO Nadella even op rotten bij Microsoft? Hij verpest de boel lijkt wel..

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn focus ligt in elk geval heeeeel ergens anders en van die Elop gast ook. Dit komt uit vorig jaar:

Microsoft CEO candidate Stephen Elop said to consider selling Xbox business, killing Bing

http://www.theverge.com/2013/11/8/5080192/microsoft-ceo-candidate-stephen-elop-bing-xbox-rumors

Zou heel raar zijn om Xbox ineens bij Google of Amazon te zien. Maar zou het echt een ramp zijn? Ik weet het niet.

Deel Deze Pagina