Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap dat echt niet...

Nee, Captain American en de Hulk, dat waren boeiende films zeg... kom aan. 8) Thor is vlug, lichtzinnig, grappig, actierijk. Mooie wereld en goede ensemblecast.

Ik vond Thor 2 in de bios echt gaaf.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thor is alleen tof in The Avengers. Zijn eigen films zijn niet veel soeps en is alleen Loki die de film net wat kan dragen mbt onliners en humor.
    Captain America is nog erger btw. Die was helemaal slecht. Al ziet deel 2 er een stuk volwassener uit.

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit meen je niet toch? Thor 2 vond ik zeer slecht. Vooral de humor in die film is tergend. Zelfs in de bios dacht ik, waarom zit ik hier eigenlijk? Er zit geen enkele benoemingswaardige scene in.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net Live and Let Die gezien! Roger Moore vind ik als Bond erg tof, lekker classy. Bondgirl was ook top! :cool: Ik vond die Kananga alleen niet zo interessant, die wil rijk worden van heroine en Bond is lastig dus die moet dood. De voodoo sferen vond ik dan wel weer erg tof. Net als Baron Samedi!

Maar Quarrel en Felix waren ook tof en vind het uiteindelijk wel een vermakelijke Bond! Oh en die cop. :lol:

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Standaard en oppervlakkig vind ik de film. Zelfde met deel 1.
    Vind dat Avengers gedoe steeds minder worden eigenlijk. Of misschien ligt het gewoon aan de Marvel comics. Captain America deel 1 was super slecht. Iron Man was tof in het begin maar de laatste 2 delen zijn drama. Thor is meh. The Avengers was wel oke maar had ook zoveel toffer kunnen zijn. Nee ik ben meer fan van DC Comics en de verfilmingen daarvan. Veel volwassener en beter.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Incredible Hulk was voor zijn tijd wel een stuk frisser. Captain America was ook bedroevend slecht, maar ondanks dat ik verfrissing wil ziet The Winter Soldier er al een stuk beter uit.

Thor mag misschien qua plaatje mooi zijn, maar het is allemaal zo inhoudsloos als de pest. Grappig? Totaal niet, nergens, momentjes zijn zo te tellen wat grappig moet zijn maar dat is het helemaal niet. Thor in The Avengers is een leuk personage en er is niks mis met Chris Hemsworth als Thor, alleen zijn eigen films zijn gewoon niet boeiend. Enige wat beide films te bieden hebben is Loki.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Humor was af en toe wat flauw, maar verder vond ik 'm best gaaf. Gewoon leuke film, in ieder geval boeiender dan sommige andere Marvel films.

Mwa... Batman is ook de enige uitzondering op de regel geloof ik. Green Lantern is meh. Alle scènes waarin Hal Jordan daadwerkelijk Green Lantern is zijn tof, alle andere scènes (en fragmenten) zijn kut. 8) Man of Steel was wel aardig, maar vond die iets té serieus soms, en verder is er recent niet zo veel gebeurd geloof ik?

Kunnen we beter met z'n allen DC Animated gaan kijken.

Loki is tof, maar ik vond hem niet zo'n showstealer in deel 2 eigenlijk. Het werd me al te veel, na zijn grote rollen in Thor én The Avengers.

Ik vind het ook heel storend hoe de film van start ging met Loki, Loki, meer Loki en nog eens Loki...

En ook meteen zo fucking voorspelbaar. Damn.

Desalniettemin vond ik Thor 2 best leuk. Ik ga hem binnenkort nog eens kijken dan.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders vergeet je even Watchmen. :+

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hm o ja, maar dat is niet echt een typische superhelden film. En doet ook niet echt mee in de Marvel/DC discussie denk ik.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik persoonlijk wel. Neemt niet weg dat ik de DC comics verfilmingen over algemeen toffer vind dat de Marvel verfilmingen. Heb steeds het gevoel dat het zoveel toffer had kunnen zijn en ben een beetje teleurgesteld in hoe al die films zijn geworden. Misschien dat Captain America 2 een nieuwe richting opgaat en ze wat beter worden. Met Guardians of the Galaxy en Avengers 2 in het vooruitzicht.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vergeet Ant-Man niet!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Meh. Zie liever Deadpool.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt wtf....een deleted scene uit de eerste is dit?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bah, die Lego film is in Sneek alleen in het Nederlands te bezoeken. Fuck it. Iemand een goede link voor mij per PM???

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hahahaha nee is gewoon door iemand gedaan.:+
    Fatal Farm's 'RoboCop' Remake Features A LOT Of Penis Shooting
    Fatal Farm's zegt me verder niks.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ok dan. Want ik dacht al....die Verhoeven moet wel rare shit hebben gedronken om met zoiets te komen, lol.

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Batman & Robin, echt een stuk volwassener! 8)

Ik snap ook niet dat mensen naar inhoud, diepte en volwassenheid zoeken in een superheldenfilm. Dan krijg je dus zo'n film van Nolan die een serieuze thriller probeert te maken over een man in een vleermuispak, maar of dat nou serieus te nemen is...

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ga je maar naar Groningen ofzo, film moet je in de bios zien. _O_

En over Marvel/DC. Die oude films kun je nou ook niet echt meetellen met The Avengers reeks en Dark Knight/toekomst projecten van DC. Man of Steel was een stuk vermakelijker dan bijvoorbeeld Thor, maar de aankomende 'Justice League' (want dat is het gewoon) klinkt vooralsnog dramatisch slecht met alle acteurs. En natuurlijk verwacht je niet veel inhoud of volwassenheid van superhelden, maar dit is nog net geen niveau Transformers van een Michael Bay.

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik vond die Batman-films van Nolan echt van heel hoog niveau, hoor.

Maar je hebt gelijk wat betreft het eerste punt. Guardians of the Galaxy met een wasbeer. Het is maar net welke toon wordt neergezet. Bij de Batman-films van Nolan was dat in ieder geval geslaagd.

En Man of Steel vond ik nou niet echt super ofzo.

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man of Steel was super, man! :+

Deel Deze Pagina