Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als zo'n Little Bird je spot en recht op je af komt heb ik altijd zon "oh fuck oh fuck oh fuck" momentje. Vind 't wel lache altijd :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ja. Blijft dan wel epic als je dan net zo RPG in zijn gezicht schiet. :+

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar tegen een chopper kun je nog iets....

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat dan weer wel. Laatst parkeerde een kerel heel braaf z'n chopper op m'n stapeltje Slam's 8)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boten toch ook? Een goede RPG op zijn zijkant of achterkant en hij heeft gelijk een mobility hit wat betekend dat die zeker 15 seconden totaal niet kan bewegen. Tenzij de repairs heeft. Nog twee rpg's en hij is neer. :)

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik bedoel natuurlijk moving boats....en die zijn een stuk lastiger te raken...althans voor mij.:9

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie dat je de RPG gebruikt. Je kan ook de SMAW gebruiken. Zelfde als de RPG alleen doet die een klein beetje minder damage maar de rocket vliegt sneller dus bewegende targets zijn dan iets makkelijker te raken. Of de Javelin. Zelfde als de Stinger maar dan voor grondvoertuigen. :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar verder is er wel het bekende rock, paper, scissor verhaal wat altijd in BF zit.
    Ieder voertuig of klasse heeft een sterke kant maar maar wordt altijd gedomineerd op een ander punt. Jets zijn het sterkst. Maar worden compleet kapotgemaakt door Anti Air vehicles bijvoorbeeld en zo gaat het verder. :)
    Dan kan eigenlijk geen voertuig overpowered zijn. :)

Laatst in het interview met Kertz kwam het weer naar voren. :)

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    De range van die dingen mag zeker wel gepatched worden. Op Lancang Dam kun je achterin je eigen spawn met Active Radar de choppers van de enemy locken terwijl ze net opstijgen.

Heb dat een keer een hele potje CQ large gedaan. Sloeg nergens op

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aankomende patch. :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Paracel storm sta ik altijd alleen maar achterop een boot met repair tool en stinger.

Ik vind ze op die map wel heel bepalend, als jouw boten voortdurend in de vaart zijn en die van de tegenstander niet (en de bestuurders varen ook echt de vlaggen af) dan win je altijd.

En 1 engineer op het achterdek met repair tool is meer waard dan 2 gunners dus je bespaart ook nog eens mankracht :+

dat is ook wel echt nodig

en eigenlijk zouden die dingen binnen de eigen spawn ook gewoon niet moeten kunnen locken , word op dit moment heel veel misbruik van gemaakt, piloten zijn nergens veilig, zelfs op de echt grote mappen niet

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik niet, je offert een mannetje op om jouw boot of heli zeg maar op te levellen :+

Hoort bij BF dat soort kleine manieren van samenwerken

Ik ga als engi niet de hele tijd maar mee vliegen in de hoop dat mijn piloot nog weet te landen en we dan even rustig de tijd krijgen om te repairen

dat gebeurt natuurlijk nooit

En als zo'n combi je te erg irriteert is de remedie simpel. Samenwerken met je eigen team om ze te slopen. 2 engineers met stingers krijgen een repairende chopper alsnog wel neer

maar 1 niet

en dat vind ik okay want zij werken met zn 2en samen om die chopper in de lucht te houden

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dit moeten ze zeker niet patchen. Dan maar samenwerken met je squad met ieder een stinger in de loadout

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar een tank heeft een gunner positie die wel echt waarde toevoegt itt tot een scout chopper

Net als bijv de attack chopper

Dat is een andere manier van samenwerken maar het blijft samenwerken om het voertuig sterker te maken

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    En de engineer wordt op een attack boat of chopper niet beschermd door dikke pantser. Chopper vs Chopper is de engineer meestal heel snel de lul. Makkelijk te killen

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    achter op de boot ben ik ook altijd als eerste de lul

maar dat moet je er voor over hebben, belangrijkste is dat de boot nog leeft dus daar spawn ik dan gewoon weer op :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt die skill stat. Joinde Caspian met nog minder dan 100 tickets te gaan. Enige wat op de basis stond was de AA. Knal nog twee heli's uit de lucht. Skill -19...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Een attack boat gunner stelt geen bal voor en voegt behalve wat anti - infanterie niks toe

Daarnaast blijf ik erbij dat het cruciaal is voor de balans van BF dat 2 mensen die samen werken een voordeel moeten hebben boven 1 individu

En dat is wat repairen van choppers en boten als doel heeft.

Als je in je eentje tegen meerdere goed samenwerkende tegenstanders gelijke kans wilt hebben speel je het verkeerde spel

En als je een realistische militaire sim zoekt ook :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan sta je verkeerd of schiet je te vroeg

de 2e en 3e moeten sowieso tegelijkertijd als je hem meteen wil disablen, dus na de flare tegelijk schieten.

Als hij dan al weg is heb je toch je zin, dan slaat hij op de vlucht en is hij uit het spel voor dat moment

kijk daar nou gewoon niet meer naar, we weten toch al lang dat dat nergens over gaat :+

je SPM en KPM zijn in dat potje veel lager dan je gemiddelde dus zakt je 'skill' ..

niet meer naar kijken, is niet goed voor je hart

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom ook gewoon een RPG gebruiken. :+

Deel Deze Pagina