Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als zo'n Little Bird je spot en recht op je af komt heb ik altijd zon "oh fuck oh fuck oh fuck" momentje. Vind 't wel lache altijd :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ja. Blijft dan wel epic als je dan net zo RPG in zijn gezicht schiet. :+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar tegen een chopper kun je nog iets....
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat dan weer wel. Laatst parkeerde een kerel heel braaf z'n chopper op m'n stapeltje Slam's 8)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Boten toch ook? Een goede RPG op zijn zijkant of achterkant en hij heeft gelijk een mobility hit wat betekend dat die zeker 15 seconden totaal niet kan bewegen. Tenzij de repairs heeft. Nog twee rpg's en hij is neer. :)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik bedoel natuurlijk moving boats....en die zijn een stuk lastiger te raken...althans voor mij.:9
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie dat je de RPG gebruikt. Je kan ook de SMAW gebruiken. Zelfde als de RPG alleen doet die een klein beetje minder damage maar de rocket vliegt sneller dus bewegende targets zijn dan iets makkelijker te raken. Of de Javelin. Zelfde als de Stinger maar dan voor grondvoertuigen. :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar verder is er wel het bekende rock, paper, scissor verhaal wat altijd in BF zit.
    Ieder voertuig of klasse heeft een sterke kant maar maar wordt altijd gedomineerd op een ander punt. Jets zijn het sterkst. Maar worden compleet kapotgemaakt door Anti Air vehicles bijvoorbeeld en zo gaat het verder. :)
    Dan kan eigenlijk geen voertuig overpowered zijn. :)

    Laatst in het interview met Kertz kwam het weer naar voren. :)


     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De range van die dingen mag zeker wel gepatched worden. Op Lancang Dam kun je achterin je eigen spawn met Active Radar de choppers van de enemy locken terwijl ze net opstijgen.

    Heb dat een keer een hele potje CQ large gedaan. Sloeg nergens op
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aankomende patch. :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Paracel storm sta ik altijd alleen maar achterop een boot met repair tool en stinger.

    Ik vind ze op die map wel heel bepalend, als jouw boten voortdurend in de vaart zijn en die van de tegenstander niet (en de bestuurders varen ook echt de vlaggen af) dan win je altijd.

    En 1 engineer op het achterdek met repair tool is meer waard dan 2 gunners dus je bespaart ook nog eens mankracht :+


    dat is ook wel echt nodig

    en eigenlijk zouden die dingen binnen de eigen spawn ook gewoon niet moeten kunnen locken , word op dit moment heel veel misbruik van gemaakt, piloten zijn nergens veilig, zelfs op de echt grote mappen niet
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik niet, je offert een mannetje op om jouw boot of heli zeg maar op te levellen :+

    Hoort bij BF dat soort kleine manieren van samenwerken

    Ik ga als engi niet de hele tijd maar mee vliegen in de hoop dat mijn piloot nog weet te landen en we dan even rustig de tijd krijgen om te repairen

    dat gebeurt natuurlijk nooit

    En als zo'n combi je te erg irriteert is de remedie simpel. Samenwerken met je eigen team om ze te slopen. 2 engineers met stingers krijgen een repairende chopper alsnog wel neer

    maar 1 niet

    en dat vind ik okay want zij werken met zn 2en samen om die chopper in de lucht te houden
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit moeten ze zeker niet patchen. Dan maar samenwerken met je squad met ieder een stinger in de loadout
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee maar een tank heeft een gunner positie die wel echt waarde toevoegt itt tot een scout chopper

    Net als bijv de attack chopper

    Dat is een andere manier van samenwerken maar het blijft samenwerken om het voertuig sterker te maken
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En de engineer wordt op een attack boat of chopper niet beschermd door dikke pantser. Chopper vs Chopper is de engineer meestal heel snel de lul. Makkelijk te killen
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    achter op de boot ben ik ook altijd als eerste de lul

    maar dat moet je er voor over hebben, belangrijkste is dat de boot nog leeft dus daar spawn ik dan gewoon weer op :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt die skill stat. Joinde Caspian met nog minder dan 100 tickets te gaan. Enige wat op de basis stond was de AA. Knal nog twee heli's uit de lucht. Skill -19...

    [​IMG]
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467


    Een attack boat gunner stelt geen bal voor en voegt behalve wat anti - infanterie niks toe

    Daarnaast blijf ik erbij dat het cruciaal is voor de balans van BF dat 2 mensen die samen werken een voordeel moeten hebben boven 1 individu

    En dat is wat repairen van choppers en boten als doel heeft.

    Als je in je eentje tegen meerdere goed samenwerkende tegenstanders gelijke kans wilt hebben speel je het verkeerde spel

    En als je een realistische militaire sim zoekt ook :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan sta je verkeerd of schiet je te vroeg

    de 2e en 3e moeten sowieso tegelijkertijd als je hem meteen wil disablen, dus na de flare tegelijk schieten.

    Als hij dan al weg is heb je toch je zin, dan slaat hij op de vlucht en is hij uit het spel voor dat moment

    kijk daar nou gewoon niet meer naar, we weten toch al lang dat dat nergens over gaat :+

    je SPM en KPM zijn in dat potje veel lager dan je gemiddelde dus zakt je 'skill' ..

    niet meer naar kijken, is niet goed voor je hart
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom ook gewoon een RPG gebruiken. :+
     

Deel Deze Pagina