FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Uit de partychat surreal!

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik hoor ook niemand meer

3. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Start ff alles opnieuw op

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het lukt Lawaai niet om te joinen.
    EDIT:
    naar online racen-> en dan krijg je denk ik automatich een vraag of je ons wil joinen! (mits je in de party zit)

5. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kwam er na een half uur in, maar hoorde toen niks.... Volgende week

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Jammer! Was party chat uit?

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    http://www.porsche.com/eastern-europe/ru/_azerbaijan_/motorsportandevents/motorsport/racing/pmsc/standingsandresults/
    Klik op MORE bij de verschillende tracks en zie wat de echte Porsche-GT3's rijden op de verschillende banen (Catalunya pole: 1:49.6xxx)

Die auto's zijn nog nét wat meer hardcore dan de onze.

Heerlijke races gehad, ik kan niet zeggen dat ik me als een vis op het water voelde op deze baan, maakte heel veel foutjes (reed ook best wel risicovol), maar uiteindelijk snel genoeg om de overwinning naar me toe te trekken!!:thumbs:

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ook ik maakte net een paar irritante foutjes. Daardoor kon ik niet optimaal profiteren van de foutjes van Flavour. Resultaat dus 2x 4e plaats. Maakte ik meen vlak voor de laatste paar bochten net een foutje en dus kon Flavour me toch nog net voorbij. DAMN!! :+

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Leuke opening van een nieuw race seizoen. Het liep eigenlijk als verwacht, misschien zelfs iets beter.
    Kwalificatie als 5e geëindigd heat 1 als 5e en heat 2 als 5e.
    Leuke strijd met Rivanov gehad (ja om laatste of op 1 na laatste plek kun je ook strijden). Een strijd die niet om de snelste ronde ging maar om wie de druk aan kon en wie de minste foutjes maakte, hoewel ik eigenlijk in heat 2 dacht dat ik het niet ging redden om 5e te worden door wat gek*^%# van Tender.

B Tender die tot 2x toe een roadblock neer zet :p

Hier het foutje dat Rivanov de 5e plek heeft gekost:

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

FOUT HEAT 1: @ Flavour, was jou foutje eigenlijk een kopie van de mijne nu je de mijne terugziet? (kan t niet goed zien in m'n filmpje..)
    https://skydrive.live.com/redir?resid=B46B6D2F3230F199!484&authkey=!AOHi6e0_7_4O4LU&ithint=video%2c.mp4

FOUTEN HEAT 2 Kopieer oa de fout uit heat 2 (twee keer)
    https://skydrive.live.com/redir?resid=B46B6D2F3230F199!485&authkey=!AB2_ChPsc5C6TLU&ithint=video%2c.mp4
    Het is dat er maar vijf videos in de compilaties pasten... Liet me ook nog een keer enorm door Rivanov verrassen in bocht 1, maar die heeft de compilatie net niet gehaald. Ron moet hartstikke gek van me geworden zijn! Gelukkig herpakte ik me na de laatste fout, reed ik daarna alleen nog maar strakke rondes en kon ik in de laatste ronde de leiding alsnog overnemen van Icedfire! Had ik halverwege de race écht niet meer gedacht, toen ik de achterstand zag.

Maar.... dit terugkijkend had ik eigenlijk nooit meer mogen winnen jongens...

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach ik had zoiets van, Tender moet zijn naam hoog houden, dus ik doe net of ik wat foutjes maak op het einde :+.

Nee, ik weet niet wat het is, soms lijkt het wel of auto's ineens meer glijden dan normaal. De hele race heb ik redelijk constant gereden (natuurlijk ook een paar slippertjes en offroad avonturen), maar die laatste ronde ging het helemaal fout. Ik had ook niet gedacht dat je mij nog zou inhalen, zo zie je maar...

Het zal de druk zijn geweest, je kwam ook zo hard dichterbij :+

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hebben jullie trouwens nog Lag waargenomen bij mij? Vorige week was dat soms nogal eens het geval namelijk. Heb vanavond via 5ghz wifi gegamed, vorige keer via 2,4 ghz.

13. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik had wel het idee dat je iets lag had inderdaad, niet bijzonder veel of storend hoor. Kun je niet gewoon wired spelen? Ik persoonlijk heb WiFi afgezworen voor alles behalve telefoon en tablet.

14. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    @ B Tender: ik kan die skydrive filmpjes niet zien.
    No longer available or no permission.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Daarom vroeg ik het ook. ;-) Als het goed is komt vandaag mn 6A kabeltje binnen. Moet nog wel plinten loshalen en wegwerken etc. Als het goed is volgende week dus wired.

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Stomme vraag mss, maar wat is een 6a kabel?

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk een Cat6(a) kabel? Gewoon een netwerkkabel dus :+

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Inderdaad. Cat6a ftp-netwerkkabel. FTP is beter afgeschermd dan UTP. Zeker omdat er meerdere kabels door het gootje gaan, gekozen voor deze kabel. En slechts een fractie duurder dan Cat5e UTP.

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Duidelijk, maar FYI UTP is nooit afgeschermd, de U staat voor unschielded als ik me niet vergis.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Had graag een keertje mee gedaan, maar kan bijna nooit!! Ziet er allemaal gaaf uit.
    Voorlopig houd ik het bij de Rivals.

Deel Deze Pagina