Net weer even 2 uurtjes Fable gespeeld.
Begonnen met de quest dat je die 2 irritante travel apen door Darkwood Forest moet lozen. Eentje is inmiddels dood. De ander, met nog amper health, gaat ook niet zo lekker. Al die kutbandits rennen gewoon ASAP naar die traveldude en negeren bij compleet terwijl ik vol berserk op ze in loop te hakken, maar goed het wil niet helpen, die traveldude gaat alweer voor de tienduizendste keer dood en de quest is failed. Omdat die dude zo ziek weinig health heeft dacht ik van yo, als jij nou ff wacht, kill ik eerst alles in die complete area, kan je daarna veilig weer met me mee en heb ik die kutquest af. Dus ik dat doen, komt er op t eind een troll, ook dood. Krijg je een ruby, ah die memories toch.
Enfin, ik weer terug naar die traveldude, IS ALLES WEER OPNIEUW GESPAWNED. Zucht. Uiteindelijk na poging 193818191 is het me gelukt die dude mee te krijgen zonder eerst iedereen te killen in de resterende areas. Wat blijkt nu, sta ik met die traveldude voor de uitgang van Darkwood forest die is geblokkeerd door een magic shield die ontstond door die troll MAAR DIE TROLL SPANWED NIET MEER. Kortom, zit compleet vast en kan geen kant op.
Uiteindelijk maar weer de game een heel stuk eerder geload en wederom alles opnieuw lopen doen.
Ik genoot ontzettend van Fable 10 jr geleden, maar je merkt nu toch echt wel dat je een 10jaar oude game aan het spelen bent. Man die fucking loading screens en die bugs zoals bovenstaande. Alsnog ga ik 'm kapotspelen.
P.s. die hobbe mages moeten echt heel gauw opwieberen zeg, net hun schijtirritante vuurbommetjes of wtf het ook mogen wezen. Owja, en die guild opa ook: hero your health is low, watch that. your health is critical! Your health is low, do you have any potions? Or food? Try to get your multiplier even highe-JAJA NU WETEN WE HET WEL.
Klik om te vergroten...