Ja en Giantbomb zegt dit is een versie van de beta. Apart. Al komt het woord Beta wel meer voor. Dus dat zal het wel zijn. ---
Er zijn ook X1 vs PC comparison videos..op vg247 staan ze. Iemand ze al gezien? Ben vooral benieuwd of de game gewoon 1080p is. Ik weet dat de x1 mmoeite ermee heeft..maar kom op...een source game.
Als het maar 60fps is. DF zegt dat het 60fps is maar soms waren er wat kleine drops in de Titan zelf in die preview code. Maar ja afwachten hoe de volledige versie is. Vooralsnog is iedereen erg positief. Ik wil nu wel de beta spelen. Artikelen etc allemaal leuk. Maar eigen ervaring is het belangrijkst.
Al lang bekend dat het geen 1080p zou worden. Ik kan daar ook niet wakker van liggen. Gameplay boven graphics
Heb erg veel zin in deze game, ben enkel bang dat ik er domweg te slecht voor ben,...... Is het overigens al bevestigd dat het 60fps is of niet? Dacht het namelijk een tijdje terug ergens gelezen te hebben.
Ja. http://www.twitch.tv/jackfrags Live. /Mod Gaat uiteraard ook voor jou op Hybrid, vergeet de edit knop niet.