Nou, dan is de voorraad wel heel snel weer opgevuld. Ik heb zojuist gebeld en de ZTE V9 wordt morgen geleverd in Utrecht.
De eerste reden dat ik belde was omdat ik problemen had met Fox Sports Go te koppelen, ik mistte een aantal gegevens hiervoor. Het was even wachten op de vraag 'Kan ik u nog ergens anders mee helpen' en dan happen
Ik ben aan de telefoon gewoon eerlijk en rustig gebleven, dat ik zelf veel problemen ervaar met de V8 en dat de verbinding erg onregelmatig is. Verteld dat ik er zelf alles al aan heb gedaan (frequenties, wachtwoorden etc) en dat ik er wel een beetje van baal. De beste man wist mij te vertellen dat er de laatste tijd veel klachten binnen zijn gekomen over de Experia box v8 en dat hij dus wel makkelijk een nieuwe modem op kan sturen. Hij vertelde er wel bij dat hij hier makkelijker in is dan een aantal collega's van hem, dus ik denk dat het best belangrijk is dat je de juiste aan de lijn krijgt. Vooral niet gaan eisen dat je de nieuwe modem wilt hebben, maar zeggen dat je zelf alle opties hebt geprobeerd zoals Anubis ook al vertelde en dat je hoopt dat zij nog iets weten.
Morgen kan ik 'm dus ophalen, ik ben benieuwd
Laatst bewerkt: 10 feb 2014