In het echt zie je ook wel eens dat de tegenstander een steekbal gaat geven, maar valt er niets tegen te doen. Vanwege de ruimte die er ligt of de snelheid van de spits. Je kunt niet alles verdedigen
Waar is boetieus?? Iemand ingame stats va higuain? En iemand idee voor team rond Toty ramos, toty thiago silva?
Kan iemand dit team afmaken. Ik heb voor die 3 spelers een budget van ruim 200k. http://www.futhead.com/14/squads/6672346/
Hoe ruim? Best lastig met Alonso daar op CDM Maar het kan wel; Aguero in de spits (200k), Mata op 10 (40K) en dan LM Koke If / guardado (valencia)
PSV - Twente niet gezien? Ik had het ook niet verwacht. Prima actie dit van EA. Park speelde een geweldige pot en was MOTM. Scoorde niet, gaf geen assist. Krijgt toch een IF versie. Dat doen ze nooit, ze baseren zich normaal alleen op de goals en assists die spelers krijgen, wat veel te kort door de bocht is. Zeker qua middenvelders en verdedigers.
Ja dat kan ook niet zag ik te laat... Dit wel Aguero in de spits (200k), wellicht dus tijdelijk een andere City spits of een spanjaard tot je genoeg hebt, Mata op 10 (40K) en dan LM Koke If / guardado (valencia) Edit, nee die guardado kan ook niet
Is koke if beter dan david villa? En agure is echt zijn geld waard toch? Beter dan van persie? En is mata beter dan cazorla of nasri?
Ik vond Villa niet heel chill spelen, heb Koke nooit gebruikt. Cazorla heeft een lekker schoot. Nasri vond ik te zwak. Voor de CAM vond ik Mata de fijnste van deze drie.. Maar ze kunnen alle drie.. Gewoon ff proberen dus.. Aguero is het iig zeker waard
Ah, ja is een knappe overwinning inderdaad. Nummer 3 tegen nummer 17. Topper. Je weet dat PSV (#6) van Twente (#2) won? Dat neemt EA ook mee in de beslissingen, wat compleet logisch is. Boetius had een IF verdiend, maar Park ook. En dan is het mooi dat EA vandaag een mijlpaal heeft bereikt door een speler zonder goals of assists - maar met een puike prestatie - een IF te geven.
ik zie een IF speler toch meer als iemand die al wedstrijden lang daadwerkelijk "in-vorm" is. Daar is Boëtius de definitie van. Dat kan je van Park niet zeggen
No offence, maar weet je waar TOTW voor staat? En als je zegt dat Park niet "al wedstrijden lang daadwerkelijk in-vorm is", kijk je te weinig PSV. Of zie je niet in hoe belangrijk en goed Park is binnen dit jonge, grillige/domme en onervaren PSV. Puur qua goals/assists-statistieken is het niet veel, klopt. Maar daarvoor kíjk je voetbalwedstrijden en geen teletekst, toch?
Klopt dat ik niet alles van Park zie, maar wat hebben we in FIFA in godsnaam aan een IF Park als een IF Boëtius voor de hand ligt, dat een veel populairdere kaart geweest zou zijn.
Leuk voor de gouden of IF Eredivisie team bouwers. Hij is goedkoper dan een IF Boetius zou zijn en heeft prima stats. 'Hoeveel' je aan een speler hebt hoort geen criterium te zijn om in de TOTW te komen. Al is het bij EA wel vaak zo. Echter ligt dat anders: 'hoeveel geld kan je aan deze speler in de TOTW verdienen'?
Mwah. Ik denk niet dat veel mensen geld zouden investeren bij een IF Boëtius. Sowieso is dat bij silvers al niets vergeleken bij goede gouden spelers, maar de Eredivisie is daarnaast ook niet zo heel aantrekkelijk. En al zou het significant aantrekkelijker zijn voor de EA, is het (in mijn ogen) prima dat ze eens laten zien niet alleen op statistieken te selecteren. Conclusie: IF Park is terecht en een IF Boëtius was ook terecht geweest.