Ja, zat ik ook aan te denken maar geen zin om te wachten. Lees je bevindingen tegen die tijd wel Trouwens, voor mensen in Groningen, 120 euro http://www.marktplaats.nl/a/spelcom...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
En goedkoper. Het is voor veel mensen een console NAAST hun PS4/Xbone en dat moet Nintendo zich even beseffen en het ook laten zien in de prijs vind ik
Amen, dat vind ik dus ook. Al brengen ze dit jaar 10 topgames uit, het gaat de Wiiu geen boost geven. Juist omdat de WiiU die console voor erbij is, niets meer. De groep die de Wii tot een succes maakte is gone voor altijd. Wij zijn de doelgroep, de casual gamer heeft geen interesse. Nintendo moet dat gaan beseffen, de prijs moet omlaag, gooi die gamepad eruit en leg de Wiiu voor 150 euro in de winkel. Dan komen we wel. Al mijn maten vinden mijn Wiiu vet, maar niet voor 300 euro. Want het is voor erbij. De Ps4 en One zijn mainconsole. Punt, dat is het verhaal.
De Wii U is deze week €266,- bij de Media Markt. Het is een begin. Volgende week Donkey Kong Country: Tropical Freeze!
Wat een vertrouwen de Nintendo Direct is wel overal ter wereld op hetzelfde tijdstip wat interessant kan zijn...
@WinterBase: Ik zie je hier wel weer als je na een aantal releases weer een Wii U hebt gekocht. En ik denk niet dat we heel veel boeiends gaan zien vanavond. Wat releasedates, waarschijnlijk ook wat over Smash (misschien releasedate), misschien een console price cut, maar buiten dat niks spectaculairs. Ik hoop natuurlijk van wel. Er wordt namelijk gesuggereerd dat X en Bayonetta 2 gaan langskomen, maar ik verwacht weinig van Nintendo.
Nieuwe footage van Mario Kart & Donkey kong sowiesooo. Momenteel heb ik wel een fijne backlog voor m'n WiiU en ik kan ook nog eens Wii games spelen. (moet beide zelda's nog spelen )
Tja, ervaringen uit het verleden... Joh! Kan altijd natuurlijk. Ik verwacht er ook niet veel van, maar goed, stiekem hopen we natuurlijk allemaal op een knaller!
Ik verwacht eigenlijk geen Donkey Kong meer. Die komt over twee weken al uit (ook hier in Europa?), dus misschien nog een kleine launch trailer, maar voor de rest niks.
Dan kunnen we sowieso meer Mario Kart verwachten. Daarnaast zou een release date voor SHIN MEGAMI TENSEI IV ook wel fijn zijn.
Wat meer informatie over die game zou al fijn zijn, al heb ik me er ook nog niet echt in verdiept. (mechs en een open wereld toch?)
Ik verwacht hooguit een release window van X, ergens in spring 2015 ofzo. Bayonetta 2 komt denk ik wel in oktober/november uit.
Ik verwacht inderdaad geen informatie omtrent Donkey Kong. Die ligt hier vanaf volgende week vrijdag in de winkel.