Vond seizoen 1 echt een pareltje. Niet echt voor de actie-lovers maar meer misschien te vergelijken met Suits? Vanaf morgen is trouwens seizoen 2 beschikbaar op Netflix.
Kan niet tot wachten tot morgen. Geweldige serie. Jammer dat morgen ook de Titanfall beta wordt uitgerold. Anders had ik dit weekend direct Season 02 verslonden.
Doet Netflix altijd volgens mij. Misschien een idee om af te spreken als het straks weer begint om boven je spoiler even de episode te zetten waar het over gaat. Omdat we straks niet allemaal precies bij dezelfde aflevering zitten waarschijnlijk.
Hmm not sure. Deze serie is gewoon niet voor iedereen. Ik denk dat je na aflevering 1 het "getting-back-at/make the best out of the worst-idee" wel hebt en dat het opzich niet meer zozeer verandert. Het blijft sterk uiteraard maar echt meer actie/intrige in latere eps toch niet echt vind ik...
Oeh, had ik toch bijna gemist dat S02 eraan komt. Er gave serie, heb S01 in 2 dagen gekeken. Zal komend weekend ook wel met seizoen 2 zo gaan
Ga ep1 binnenkort wel rewatchen. Want ik vind Kevin Spacey wel een ontiegelijke baas. Man die gast moet als tegenpool worden gebruikt tegen Harvey in Suits.
Yes! Seizoen 2 is uit, kan niet wachten, die shit is zoooo goed! Al vind ik Suits best een leuke serie komt het niveau van Harvey lang niet in de buurt van Kevin Spacey..
Spoiler van episode 1: Spoiler Holy shit, dat zag ik echt niet aankomen. Goed begin van het seizoen, zit er meteen weer helemaal in
Aflevering 1 Spoiler Holy shit indeed! Ik zag dat ook echt niet gebeuren. Ik was eigenlijk de hele aflevering aan het proberen te herinneren wat er ook alweer gebeurd is. Heb geen zin om S1 weer te kijken. Op zich weet ik het wel weer aardig. Dat moment dat hij het publiek ook weer aan gaat spreken is echt prachtig. Ik krijg gewoon kippenvel. Wat een fucking evil baas is het toch ook. Zijn vrouw is ook te fucking bizar voor woorden. "I´m willing to let your child wither and die". Gezellig!
Ik wacht nog even totdat er een mooie download is van het hele seizoen. Had er wel een gevonden maar die was met hardcoded Chinese subtitles..
Ik kijk via Netflix. Aflevering 2 was iets minder boeiend. Drie was wel weer leuker. Het onderzoek van de journalisten gaat een leuke kant op. Aflevering 1 is tot nu toe de beste.