Keuze voor die engine was ingegeven voor tijdnood, Respawn is natuurlijk een nogal jonge studio en ze wilden dit jaar met een game komen dus moesten iets bestaands kiezen.
Het is wel opvallend dat de keuze op Source gevallen is en niet bijv op Frostbite (als je dan toch EA als uitgever kiest..)
Maar op zich vind ik het wel een interessante keuze, het is wel weer eens een andere feel dan UE , Frostbite en Cryengine
Wat mij betreft gooien ze alle grafische toeters en bellen overboord voor een echte rock solid 60fps (dus niet de 'mja het komt wel eens bij 60 in de buurt' van BF4, Ghosts en Killzone). Tuurlijk had ik ook liever gezien dat de game grafisch geweldig geweest was maar op dit moment is de gameplay en de positieve verhalen daarover wat me interesseert
Als ze met deze eerste haastklus een nieuwe franchise neer kunnen zetten die echt mee gaat doen en de variatie en innovatie gaat brengen die we al jaren lang van CoD vragen kan ik er mee leven dat de omgwtf next-gen hypergraphics in deeltje 2 komen
Eerst de gameplay perfectioneren
Laatst bewerkt: 13 feb 2014