[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan er nu ook weer in. Hopelijk hebben ze die shit nu gefixed, anders mogen ze van mij woensdagnacht de boel van 3 tot 11 platleggen, dan hebben ze er zat de tijd voor. :mad:

@ Iedereen: Inferius is een beetje zielig. Maak dus voor je eigen best wil even een char aan op Outland, Alliance, en help me zijn tranen te drogen. Anders is die zo alleen in zijn guildje. :+:):

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nou nou zielig. :+ Speel altijd wel met vrienden, maar dat gebeurd allemaal cross-realm. Dus mochten er geïnteresseerden zijn, jullie zijn allemaal welkom. :)

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt mij wel leuk om met wat mensen samen te pvp-en. Ik verlies altijd elke bg, maar als ik met iemand samen speel win ik bijna altijd:+
    Dus als er meer liefhebbers zijn voor wat pvp, zeg t maar:thumbs:

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Yaps ik ben een PVP lief hebber. Zit wel op een andere realm als jullie tho. Add maar als friend: Chaseison

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Kom je nog online vanavond Inferius? :+

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Heb een concert, dus nee. Why? Ga je levelen dan?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, wou ff questen, voor die Order of the Cloud Serpent. Moet die riding ook nog steeds halen. :+:9

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wut, je hebt toch geen 90 op outland?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    SSSSSShhhhhhtt. Ik zei toch: Niets tegen G Force zeggen. :+O-)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat blijft die mooi:

:lol::lol:

Soulstone, dat is gewoon Vanilla tijd, maar de video is dan ook van 2006. 8)

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha heb die titel toevallig zaterdag nog gehaald omdat ik naar bwl wou voor transmog run:p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heb mijn gold slag even geslagen vannacht. 4 K inkoop, 7 K verkoop. En op moment plannen voor een PvP char, samen bij Inferius in de guild.

@ Inferius: Ik wacht even met recruiten tot we 25 hebben gehaald, dan kan ik meer reclame maken. Ik heb op andere realms ervaren dat het wel een eis is. Niet alleen van mij, maar ook van heel veel guild zoekende spelers.'

Ik zal vanavond eens kijken of ik al wat PvPérs kan aantrekken om mee te helpen levelen. Ik ben niet vreselijk goed in recruiten, en de meeste oude guildleden die ik ervaren heb vertrokken vaak snel weer.

Ik weet niet of jij er nog iets van wil maken die guild, maar ik wil wel meewerken zoveel als ik kan. :thumbs:

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben de Ashes of Al'ar toch zat geworden.

Tyrael's Charger + Tyrael pet = best combo. :+

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tuurlijk wil ik er iets van maken. Heb in een week tijd de guild in m'n eentje praktisch naar level 6 gelvled. :) Komt vanzelf.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil best helpen met gearen mannen op mijn hunter. Kan helaas niet in de guild want zit in een andere realm maar als jullie willen kunnen we wel wat BG's samen doen:) Dat gaat cross realm.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Awesome! Wil ik graag meedoen, wil mage weer oppakken.
    Lijkt me sws gaaf om met zn allen wat bg's te ownen_O_

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    PM maar even voor real id:) althans de mensen die samen BG's willen doen cross realms.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben nu ook op mijn Priest al even bezig met gearen voor PVE. Gister 10 man SoO p1 gedaan en toch tot de laatste baas mee kunnen healen met mijn 518 gear level nu waarvan nog veel 522 pvp gear.

Alleen vroeg me af, welke LFR kan ik het beste gaan doen? Zover ik kan vinden is Throne of thunder ilvl 522 en siege of oggrimar 528 en dan de flex raids 540. Alleen als ik in de LFR ga kijken om te queue zie ik andere namen staan. Mijn vraag dus, welke LFR moet ik doen om 522 of hoger te krijgen? Want van 522 PVP naar 496 of 463 PVE gear is een te grote downgrade en ik kan Flex raids ook al mee healen maar die doet mij guild niet heel vaak,

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ToT is 502 en Siege is 528. Vanaf daar krijg je pas upgrades in flex wat 540 is.

Wat je wel kan doen is items upgraden met je valor points, elk item kan 8 ilvl erbij krijgen.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ok duidelijk. Dus gewoon Siege blijven doen. En wat items upgrade met valor points. Hoe kan ik zien in raid finder welke Siege of Ogrimmar is? Bij mij worden er volgensmij andere namen aan gegeven. Dus niet part 1 en 2 etc maar echt de specefieke namen en geen idee welke dat zijn, kan ze ook niet vinden als ik het google...

Deel Deze Pagina