I'll believe it when i see it. Kinect is voor MS helemaal de shit nu, dat gaan ze niet zomaar wegdoen.
Tja, weet je....ze hebben al zoveel veranderd, waarom niet ook een grote reden voor veel mensen om het ding niet in huis te halen? Kinect is ook niet meer nodig, aangezien je het niet aan hoeft te sluiten, dus waarom niet? Makes sense to me! En nee, die smoes omdat developers er dan meer mee gaan doen gaat niet op; not gonna happen.
Ja dat is zo. Het ding is niet persé nodig voor het functioneren he. Maar ook niet in het begin heel effe? Dan kunnen ze idd zeker eentje uitbrengen zonder Kinect. Maar weet niet man..sowieso is summer 2014 wel erg snel al....ik denk dan eerder holiday 2014.
Kan ook natuurlijk. Zou goed uitkomen met de release in NL. Maar lees net op Gamespot dat de PS4 zelfs in de USA de Xbone bijna 2:1 verslaat...dat had ik niet verwacht, ondanks dat vele Amerikanen paranoid zijn als het op die camera aankomt, en de PS4 nog steeds niet los in de winkel te koop is. http://www.gamespot.com/articles/ps...e-xbox-one-in-the-us-in-january/1100-6417739/ MS zal toch wel sneller iets gaan doen lijkt mij met deze getallen. Ja, de Xbone verkoopt goed, maar goed is niet goed genoeg bij dat soort bedrijven.
Hey, dat zijn mijn woorden! Maar voor mij zou het geen verassing zijn, omdat ik gewoon weet dat er een Kinect-loze komt. Altijd al gezegd!
Kinectloze Xbox verkopen zou aangeven dat MS toegeeft dat het een hopeloos idee is geweest. Maar goed ze moeten wel, ze lopen achter op de PS4, dus ik zou het wel kunnen begrijpen. Maar ik betwijfel of ze het gat kunnen dichten met de PS4.
MS moet inderdaad wel echt wat gaan doen. 2:1 ratio in Amerika, in Europa eerder 3:1 of 4:1, Japan is helemaal niks voor MS, en in sommige landen nog niet eens beschikbaar. Op deze manier heeft PS4 minimaal dubbele install base aan het eind van 2014.
Wat dat betreft kan MS het idd niet goed doen. Wel of geen Kinect in beide situaties zullen ze weer kritiek krijgen, voor MS te bepalen welke groep het kleinste is Toch verwacht ik wel dat er een versie zonder Kinect komt wat het is wel gebleken dat het prima zonder kan. Ik heb het niet helemaal gevolgd maar volgens mij zelfs een grote exclusive als Titanfall doet niets met Kinect. Zegt imo wel genoeg
Ach generatie duurt lang. PS3 was in het begin hopeloos en is uiteindelijk een prima console geworden met veel sales.
Tuurlijk komt er een versie zonder Kinect. Dat riep ik vanaf het begin al en waarom? Omdat Kinect niet meer verplicht is en het zeker $/€100,- gaat schelen waardoor ze goed kunnen concurreren met Sony. Ze zijn wel een soort van achterlijk bij MS, maar zo achterlijk ook weer niet!
Daarvoor heeft Sony wel concessies moeten doen; dat zal MS ook moeten doen wil het dichterbij komen. ...ik sta mbt MS nergens meer van te kijken.
Ik ook niet er zijn zelfs geruchten dat er android apps op Windows Phone gaan draaien.. Nou dan zal dit ook wel gebeuren. Zelf wil ik wel een editie met kinect.. voor mij en mijn kids!
Vorige generatie is dan ook niet te vergelijken met deze. (begrijp dat eerlijk gezegd nog steeds niet dat mensen hieraan vasthouden)
Nu heb ik vroeger toch redelijk fanatiek FPS gespeeld, een framerate van 30 heb ik nooit als hinderlijk gezien. Hit reg is wat dat betreft pas een game changer. Naar mijn mening wordt het nu belangrijker gemaakt dan het is, ja het is mooi als het kan, nee het is niet gelijk troep als het geen 60fps is.