ik speel hem wel, heb hem alweer uit en geen spijt van gehad blijft een vette game en hij is zeker mooier op next-gen maar ik had natuurlijk liever wat nieuws gehad
Voor de release zat ik al te wachten op DriveClub en na de release van de PS4 zit ik er nog steeds op te wachten! Wanneer komt dat spel uit verd*&me#@. NFS Rivals was leuk voor een uurtje, maar verveelde heel snel en er ontbreekt een zwaargewicht op de ps4 mbt een racer, fighter en rpg op dit moment.
Rivals heb ik nog geen uur gespeeld, dat is voor mij echt zonde van het geld geweest ik mis vooral die RPG iets qua SP waar ik uren in kan steken bij launch had ik daar ACIV voor maar daarna qua SP eigenlijk alleen Tomb Raider wat ik nog de moeite waard vond
PS4 heeft tot nu toe weinig games. Als infamous komt, dan zal de hel wel uitbarsten. XB One heeft wat mijn betreft toch meer games om te spelen.
Ik had liever Forza en Dead Rising gehad dan Killzone en Knack moet ik eerlijk zeggen Ryse doet me niks maar die twee andere exclusives had ik leuk gevonden Outlast heb ik nog niet opgestart, misschien van t weekend een keertje, al lijkt het me niet veel bijzonders
Beter is natuurlijk kwestie van smaak maar de Xbox heeft wel meer keuze aan exclusieve launch titels.
Dead Rising is de leukste next gen game, ACIV de leukste multiplat game. De rest is troep.. En Fifa is ook wel okay
Fifa speel ik ook niet, ook een miskoop Tot nu toe is het voor mij qua geslaagde aankopen BF4, AC4 en toch ook Tomb Raider En qua miskopen Killzone met stip op 1 (wat een saaie matige shooter), NFS (niet slecht maar het boeit me 0,0) en Fifa (ik voel het verschil niet met last-gen en de gameplay is imho sinds fifa 2011 eerder slechter dan beter geworden)
Maar we hebben wel 2jaar weinig exclusives gezien op de X360. Waar Sony nog volop bezig was voor de PS3. Niet dat het nu nog iets uitmaakt. Dead Rising pik ik wel een keer op cheap als ik mn Xbone eindelijk koop. Hopelijk wordt Quantum Break tof en infamous ook
Ben vooral nog aan het PS3 gamen eigenlijk. Had nog DmC, Dead Space 3 en SSX liggen, zometeen Dark Souls2 en FFXHD, en voor nu de left behind DLC van LoU. Op de PS4 alleen maar Battlefield, inmiddels 110 uur dus ook daar vermaak ik me wel. Infamous is vroeg zat voor een nieuwe game. Sent from my C6603 using Tapatalk
Dus die sharpening filter is weg op de Xbox One die voor zoveel problemen zorgde. Xbox One Scaling Chip Improvements in February Update (No more sharpening filter!) KI. Before and after sharpening filter.