Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik wil graag bij deze al mijn awards opdragen aan Jari, zonder wiens inspiratie ik met name de beste avatar award nooit had kunnen winnen.

Maar misschien is deze docu voor Feyenoord supporters idd minder interessant :+

Laatst bewerkt: 14 feb 2014
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    The Lego Movie
    Jaaaaaa EVERYTHING IS AWESOME
    9/10

The Monuments Men
    Pure onsamenhangende baggerfilm. Tijd geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien.
    2/10

Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn Monuments of Men. Leek me echt tof eigenlijk. Wat is er bagger aan?

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.952
    Het was gewoon totaal niet boeiend, spannends, of whatever. Een aaneenschakeling van doelloze scenes en het hangt erg onsamenhangend met elkaar samen.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Moonraker vond ik best tof, tot de film naar het einde kwam. Ik snap best dat het een ambitieus idee was om de ruimte in te gaan in die tijd, maar dit kon echt niet. Toch vond ik het verhaal er naar toe best interessant, toffe locaties en duidelijke badguy met duidelijke doelen. Venetiƫ vond ik erg tof, net als Braziliƫ.

Wat wel erg tegen viel was Jaws, die is een keer minder baas geworden deze film. Ondanks dat het best goed begon, maar ze konden er ook wel een comedy omheen bouwen. Achteraf, vond ik het einde tegen vallen maar heb ik me totdat ze de ruimte in gingen wel goed vermaakt. 7

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer. Had echt het gevoel dat het een toffe film ging worden. Ga hem nog steeds wel kijken maar niet in de bios dan.

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Robocop (2014)

Niet geweldig, niet slecht. Wel aardig. Werd in de tweede helft wel beter. Zaten toch wel wat andere twists in dan het origineel, maarja het blijft een remake.

6,9/10

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap wat je bedoelt te zeggen, maar wait wut:
    :+

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat maakt de Lego film zo awesome precies? Ik bedoel ik vind cutscenes in de Lego altijd wel vermakelijk, maar een hele film?

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Omdat Batman.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.952
    Omdat Lego.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Humor. Daarnaast is het weer eens wat anders dan al die saaie Pixar/DreamWorks films van tegenwoordig. Ga het gewoon kijken, ziet er daarnaast echt zeer goed uit, details zijn echt ongelofelijk. Buiten dat, de cast inderdaad, zowel qua voice alsmede als alle personages die erin zitten.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk met zo'n antwoord kan ik wat. :+

Fuck it dat vrienden hem niet willen zien, dan moet ik maar in mijn eentje gaan.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Groningen is mij net iets te ver qua kosten, anders zou ik het wel doen. Even met BK filmpje kijken. I Max heb ik ook nog nooit ervaren.

Hopelijk komt Saving Private Ryan eens in 3D I-Max. :9

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dat heb ik ook. Naja, ik wacht wel op een goede release :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Blij verrast door de film Gabriel (2007) met de reeds overleden Spartacus acteur Andy Whitfield. Die film moet je wel kijken met de gedachte dat die voor slechts 200.000 Australische Dollars is gemaakt, naar een schatting op IMDB. Qua Visuals is de film helemaal niet verkeerd en het verhaal moet je ook lezen en ervaren met het woord ''wanhopig'' in het achterhoofd. Het lijkt even of Kit Harrington (John Snow uit Game of Thrones) er ook in speelt, maar dat is hem niet, heb dat al nagekeken. Film krijgt van mij een 7.0/10, rekening houdend met het zeer beperkte budget. :thumbs:

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  17. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond The Croods en Monsters University nou niet bepaald saai hoor.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zitten ook pareltjes tussen bij Pixar en Dreamworks hoor. Lego was gigantisch voorpselbaar en als je niet in de goede mood bent kan ik me voorstellen dat je er geen reet aan vindt, want af en toe best flauw. Puur objectief vind ik de hoge cijfers niet gerechtvaardigd.

That being said, ik heb me gigantisch vermaakt en... EVERYTHING IS AWESOMEEEEEEEEE!!!

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De verhalen zijn inderdaad niet echt diepgaand, maar ik vind de films wel tof. Monsters University was gewoon baas, Monsters inc. was gewoon jeugdsentiment. Maar The Croods, How to train your dragon (:thumbs:), Puss in boots, Shrek, Madagascar, Brave, Toy Story (:thumbs:), Up (:thumbs:), Wall-E, Wreck-it-Ralph (:thumbs:), Tangled en CWACOM zijn gewoon vermakelijk. En ja, ik heb ze allemaal gezien. M'n vriendin houdt van animatiefilms. :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Meh, Ratatouille was de laatste parel van Pixar. Eerdere films draaien vooral om jeugdsentiment en de rest is gewoon aardig. Gigantisch overrated studio imo. Laatste echt toffe animatie was Cloudy With... en Rango.

Deel Deze Pagina