Met filter is ook niet om aan te zien... goed nieuws dus, maar wat een bizarre designkeuze. Qua launchgames is het voor mij echt huile met de pet op. KZ en NFS weten mij niet te grijpen en de andere games doen mij weinig. Des te meer ik zie van Second Son des te minder het spel me doet. Als het goed is komt binnenkort TR binnen voor de PS4 maar tot die tijd en ws er geniet ik van gta, Beyond en straks Infite, Rising en Last light. Ik had meer verwacht
Destiny en Driveclub mogen van mij snel komen alsook die Zelda (cellshaded) journey achtige game uit Spanje.... Of een nieuwe Dragon Age, Mass Effect.... Ik mis een game waarbij ik waar voor mijn geld krijg in terms of.... Speelduur, mogelijkheden en fun.
Euh, nee... Bang dat ie alleen stof gaat happen... Nooit echt van de handheld geweest, behalve de gameboy natuurlijk....
Ik heb nog een enorme backlog op de 360 die is er door Games with gold (ondanks dat iedereen erop haat, heb ik mij enorm vermaakt met die games) niet minder op geworden. Juist omdat ik nu nog geen titels heb die ik moet hebben, kan ik nog prima wachten
Paar Xbones bij MM binnen. 540,- 580,- voor die met Fifa. Maar niemand keek er echt naar om vandaag haha
Dat heb ik ook een beetje, maar ga hem wel proberen want de eerste 2 delen vond ik van te voren ook helemaal niet zo aan spreken maar heb ik me toch wel mee vermaakt
Jullie zien toch wel die minder kartels op de gebouwen, wapens en bomen? Nu die sharpening filters weg is is alles veel softer.
Nu ik het weet en je er bewust naar kijkt zie je idd wel wat verbetering maar tijdens het gamen zelf denk ik niet dat het echt op zal vallen