PC servers lijken het wel te doen, gezien de Twitch streams. Xbox One niet. En ben nu te lui om m'n Bootcamp partitie te starten om de PC versie te spelen. Wil de Xbox One versie spelen!
Hahahaha, dacht het al... De enige Xbox titel die ik wel wil spelen kan ik dus niet spelen hahahahaha! The irony...
X1 kopen? B) Mag vast wel zeggen dat ie veeel smooth er loopt dan Battlefield 4. Dat wil wel wat zeggen. Aimen alles is zo lekker aan het spel. één minpunt; En godverdomme wat zijn die Ai bots dom man man. @ Ron 15 min.
Ms krijgt geen 500 euro van mij voor die console.... Dan koop ik nog liever een 2e ps4. Mocht de One over een jaartje ofzo 350 kosten ongeveer, dan zal ik erover nadenken... Tot die tijd ben ik de houding van MS zat en krijgen ze geen cent meer van mij. (Xbox 360 gaat lekker niet meer aan en xbox live ook stopgezet)
You go girl Nee oke die was flauw je hebt er namelijk alle recht toe. Ik weet eigenlijk ook niet goed waarom ik MS heb vergeven in de laatste paar maanden, want het is en blijft echt een kutbedrijf.
Ik heb een 2e key mensen kunnen me PM'en tot morgen middag. Dan zal ik kijken wie hem krijgt. Een pm met Gamertag is voldoende. Welterusten!!!!
Het ziet er best mooi uit, maar of dit nou een topper gaat worden... de MP ziet er niet echt heel boeiend uit, maar misschien heb ik het mis.