Mijn laptop trekt het niet ik krijg allemaal hele rare lijnen in beeld tijdens het spelen (poppetjes enzo zijn helemaal uitgerekt)
nou sta nu al 2 uur in de wacht bij ea games support haha om te kijken of ik daar en code kan krijgen voor de beta voor de xbox one... nog meer mensen in de wacht?
Ik heb de settings op mijn pc gewoon laag gezet, zodat ik een ping heb van 19. Loopt lekker soepel in alle hectiek op het scherm.
Er staat toch in beeld hoe lang je nog moet wachten? Ik begon bij 55 minuten en dat telde gewoon af. Twee uur lijkt me wel erg lang.
ik doe het via die amerikaanse site en bij mij staat die alleen te connecten ? zie geen wachttijd.. Via welke link had jij het gedaan? Ik via http://help.ea.com/en/chat/initialize/
Eerste potjes waren echt zo leuk, gameplay dik in orde bij Titanfall en gespeeld op mijn 60 inch. Oh shit, gfx is gewoon prima, 60fps you know. Daaaamn, wat ben ik zo blij dat ik een xbone gekocht had
Zeggen dat je wachtwoord niet werkt. En binnen 3 uur heb je een beta code binnen. Zo is het mij net gelukt. Wel even een code mee sturen!
Wat een lekkere game zeg! Actie, Snelheid! Aanrader hoor. Heb de game wel op de PC gespeeld trouwens.
ik heb eindelijk ook een code..... inderdaad even maile naar ea via hun website en vragen voor een code bijvoorbeeld.
Heb je een goeie pc? Mijn laptop is namelijk niet eens zo slecht, maar het werkt gewoon echt niet. Heb alles op low of uit gezet en dat maakte geen fuck uit.. Lijkt net een bug met al die poppetjes die heel het scherm bedekken.