Ik krijg straks ook een code van mopha6, Echt super tof! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Als mensen morgen nog ff online willen spelen, voeg me maar ff toe . Ben benieuwd hoe het speelt als je premade bent met 4~6 man.
Heel gaaf spel. Grafisch stuk mooier dan de spellen die ik al had (CoD, Peggle en Fifa). Ben ''hardcore'' CoD speler dus miss denk ik nog te veel in Cod-stijl.Maar ik vind dat er veel te veel Titans tegelijk lopen en het hierdoor net niet de hele gave ervaring brengt die ik had verwacht. Het spel speelt super, loopt soepel en ziet er goed uit. Qua balanced et cetera ziet het er allemaal ook goed uit. Maar er lopen te vaak te veel titans, gemiddeld heb je 2/3 x per potje een Titan en dat vind ik echt te veel. Hopen dat er ook gamemodes komen waarbij er maar een paar per team zijn et cetera. Nu is het nog totaal niet tactisch en te veel random rondrennen. Hoop dat dat aangepast wordt, want het concept is super.
Wat een gaaf spel zeg!!! Net allereerste potje echt super. Gelijk een paar x in een Titan. Vind het op de grond eigenlijk wel leuker, maar vind het nu al top!! Edit Tweede spel, sta gewoon tussen drie gasten van de tegenpartij en melee ze 1 voor 1!! Hoe gaaf. Jammer dat ik dat niet terug kan zien.