Vandaag of morgen zeiden ze geloof ik. https://mobile.twitter.com/VinceZampella/status/434873736546627584?screen_name=VinceZampella
Ik wil het een keer spelen om te proberen. Maar nu veel gameplay gezien en het doet me echt niks. Jij dus van gedachte veranderd
Wat is de beste site om deze game te pre-orderen? Waar ik zeker kan van zijn dat ik hem op release krijg.
Gewoon proberen. Heb het spel net een uur gespeeld op m'n laptop. Actie is gewoon non-stop! Heerlijk. Speelt soepel en ziet er goed uit. Moet alleen mezelf inhouden om niet constant vijandelijke Titans terug te koppen De bots zijn echter te dom om te poepen maar deze houden de actie gaande... Ja, kom maar op met die Europese XBOX One launch...
Maar het werkelijk joinen met elkaar lukt niet. Tenminste ik krijg het nog niet voor elkaar... Ergens vlakvoor de match begint staat er Invite met een RB icon. Maar dan start ie een party ipv een gameinvite... wellicht fixen ze dit nog bij de Final build. Toch zou het wel bruut zijn om met de beta al elkaar te kunnen joinen en los te gaan...
Hij is al uit in EU alleen nog niet in alle landen. Maar waarom haal je hem gewoon nu al niet? Als je graag Titanfall op de One wilt spelen? Genoeg Nederlandse webshops die hem verkopen voor de normale prijs en je mist niks zonder Nederlandse locale.
Hij is al een tijdje in NL beschikbaar hoor... Ik had die van mij gewoon hier besteld. http://www.redcoon.nl/B485304-Microsoft-Xbox-One-Console_Consoles Binnen 2 dagen had ik de xbox one al in huis.
Digitaal kopen of amazon.nl en dan day-one delivery. Je kunt wel merken dat de X1 hier nog niet uit is, want het friendrequest systeem deugt voor geen meter met die followers
Ik bedoel Amazon.nl maar dat is de UK versie ja dus die bestaat soort van. Bij Amazon.de is geen day-one-delievery maar bij Amazon.co.uk (of .nl) wel. Zijn er vanmiddag wat mensen die ff willen spelen, ff met een wat grotere party?
lijkt me een goed plan! Maar hoe join je elkaar dan? of zie ik iets over het hoofd... Wat in BF4 zo gemakkelijk gaat met joinen wil mij nog niet lukken net TF beta...
Ook maar ff Titanfall geprobeerd. Speelt wel erg lekker weg zeg! Ben alleen niet meer zo van de shooters. Free running enzo werkt wel tof. Ziet er ook prima uit, ondaks de sub-HD resolutie. Heb alleen wel sinds de aanpassing van de controller door de patch dat als ik in rust ben ik blijkbaar net iets met mijn linkerduim op het linker pookje rust, waardoor ik dan standaard wat naar rechts beweeg ... Maar ga hem niet halen, daarvoor boeien shooters mij gewoon te weinig. Enne, wanneer weet je dat je teveel singleplayer games hebt gespeeld ? Wanneer je als je dood bent denkt, "k*t, moet ik herladen!"