Ik merk dat ik soms ik al een tijdje in het spawn screen zit en dan denk. Shit ik kan al spawnen haha. Teveel BF4 gespeeld waar het veel langer duurt etc.
Snap er ook geen reet van. Wilde nightbringer joinen, maar stond dat lobby vol was en toen begon alles een beetje te flippen. Ben daarom maar weer uit de party gegaan.
Gewoon keer proberen, ik ben 180 graden gedraaid, dit is een game die ik zeker wel een tijd gaat spelen Absoluut beter imo dan meuk als BF en COD.
Wat een heerlijk spel zeg ik ga hem zeker halen. Helemaal niet te vergelijken met cod of bf. Btw even off. topic heb nu de update van de x1 gedaan en ben geschrokken van de schijfruimte nu al 60 procent. Meer mensen ervaring ?
Ik slechts 33%. Heb vier games. Check even of je upload studio een beetje leeg is. Sommige hebben daar honderden filmpjes staan. Dan gaat het hard
Ik maar 25% Heb: Killer instinct Ryse dead rising 3 Titanfall Beta Fifa 14 Erop staan, vind het nog wel netjes.
Ik vind het echt een te gek spel. Alleen cod 1 online gespeeld op PC Later speelde ik shooters voornamelijk voor de singleplayers of co-op modes, maar ik moet zeggen dat ik nu weer helemaal hooked ben. Het is zeker niet de mooiste game, maar de gameplay vind ik echt super, soms hectisch maar als pilot is het allemaal wat overzichtelijker. Angel City vind ik wel wat krap met meerdere Titans, 6vs6 was dus wel een goeie beslissing.
Geen concrete datum, dev zei dat het vandaag of morgen wordt. Game toch maar gekocht voor 32 euro, is toch wel een leuke game voor de verandering.
Wil m downloaden op de Xbox One van m'n schoonbroertje maar dan staat er in de Store: Unavailable. Kan m alleen spelen als ik inlog onder mijn account op zijn Xbox. Jullie ook last van?
Nergens last van. Vanmiddag even wat potjes gespeeld met wat mede XBWers, geen enkel potje gewonnen was wel leuk.
Nope, daarna ff alleen verder gespeeld en toen ging het wat beter . Misschien praten we ook teveel Ik ben nu vooral benieuwd naar hoeveel informatie we nog zullen krijgen over Titanfall, 13 maps nu volgens de geruchten en wat verder? - Hoe gaat de campaign eruit zien (online) - Kan ik m'n pilot en titan een beetje pimpen? - Wat is de max level? - Hoeveel wapens bevat het spel? etc etc, het is allemaal nog behoorlijk vaag.