Hahaha, wie bestelt dan ook bij Bol! Schiet op met die impressies! Kun je een bepaalde persoon die de game nog niet heeft goed mee pesten. Ik noem geen namen. En misschien iemand die wacht op zijn vakantietripje.
Haha. Ik heb hem ook binnen, samen met Ys. Dus ik hou die wel voor m'n vakantie en ga zometeen Danganronpa spelen.
Ok, proloog gehad. Dulle, is geen game voor jou. Te Japans. Ik moet zeggen dat ikzelf ook nog niet echt een wow gevoel heb, maar goed, nog maar de intro gehad. Bij Persona was ik instant hooked, dat heb ik nu echt niet.
Niet direct wat ik wilde horen, maar toch vrij nuttige info. Jammer ende helaas. Ach ja, heb ik meer geld voor een koptelefoon.
Dulle is er niets op yt te vinden? Misschien krijg je dan een beetje meer de indruk hoe Japans echt Japans wel niet is? Misschien bevalt het je dit keer ook wel
Ik houd niet van games waar je Spoiler cast waar je het spel mee doorloopt op gruwelijke wijze dood gaan....
huh, hm Spoiler zo vroeg in de game al? Heb de neiging om het op te zoeken, want als het zo gruwelijk is dat jij met de game kapt ben ik wel benieuwd wat er precies gebeurde.