Het schiet al aardig op , vandaar dat het ook erg jammer is dat PvZ garden warfare uitgesteld is. (27 februari)
Is het nou echt leuk? Het lijkt op alleen rondrennen en knallen en wachten op je Titan. Ik denk niet dat m'n laptop deze game trekt, dus proberen wordt lastig.
Leuk filmpje. ik zou bijna weer een shooter online gaan spelen vanwege Titanfall. Maar ik houd het denk ik maar bij het kijken van filmpjes.
Vandaag de hele dag online lopen knallen in Titanfall. Wat een super toffe game! Heb me in tijden niet meer zo vermaakt met een game online. Voor mij klopt alles in de game. Balans is goed, actie is goed, game is smooth, ziet er goed uit en het speelt heerlijk. Toevoeging van de Titans is echt tof. Heerlijk ook om als pilot te jagen op een Titan en om hem uit te schakelen! Kan niet wachten om met de full version aan de slag te gaan!
Neem aan dat je in private matches bots wel gewoon uit kunt zetten dus dat zou iig niet het probleem zijn
Nah niet echt. Ook geen record functie en spectator mode (ook al heeft Source dat eigenlijk in hun engine zitten) 6vs6 zonder bots kan ook niet. Geen private servers. Denk dat Respawn niet echt wilde ofzo. Eerst een gebalanceerde game maken denk ik. Voor hun eerste game.
Heren... Even een vraag. Zit nu op me Max level maar die Challenger blijven wel doorgaan? Wat gebeurd er met die xp die je vrij speelt? Neem je dat mee straks ofzo want anders zou wel zonde zijn. Dan speel ik die Challenges uit en loop je die xp weer mis als je de game straks hebt omdat je de Challenges al gedaan hebt?
Hoop dat ie nog redelijk competitive wordt. Search and destroy modes met minder / geen titans. Na CoD4 geen (echt!) goede shooter meer geweest die heerlijk was om competitief te spelen. Dit spel is wel echt next-gen en heel gaaf om te spelen. Iets minder casual en wat meer competitief en ik ben helemaal om. Gaat CoD niet vervangen maar wel een heerlijke shooter om te spelen.