Rango was inderdaad echt geniaal was eigenlijk ongekend voor een animatiefilm. maar ik vermaak mij ook prima met pixar en disneyfilms wel vaak simpel en voorspelbaar, maar kijkt wel lekker weg.
Wall-E en met name Up vond ik toch wel erg sterk, Ratatouille vond ik persoonlijk dan weer weinig aan De laatste boeiende van Dreamworks was imo HtTYD, sowieso is dat niet echt mijn studio. Ik ben best gek van animatie films maar Shrek, Madagaskar (gaap) en Kung fu Panda hebben me nooit echt weten te boeien. En Rango was zeker tof Ook weer eens echt iets anders.
Wall-E vond ik echt geen ruk aan, net als Toy Story 3. Ben over het algemeen ook niet zo een grote fan van computer animatie films, al zit er af en toe wel een leuke tussen. Heb dan toch liever de ouderwetse handgetekende films. Op TV zie je nu ook allemaal soort van remakes van die oude cartoons naar computer animated series en vind het maar lame. Zal de (leef)tijd wel zijn of hetgeen waarmee je bent opgegroeid.
Vanmiddag met mijn neefje (6) naar de 3D versie geweest omdat de gene versie was die hier draaide. Ik stoorde me alleen aan de scherpe/wazige achtergronden bij een aantal scenes. 8/10
Prisoners (201 Wilde een filmpje kijken vandaag en kwam toevallig deze tegen. Zonder verwachtingen gaan kijken, maar wat een heerlijke film! 2,5 uur onverstoord gekeken de gehele sfeer die de film je laat voelen is goed gebracht, dit komt door de stiltes, de vaagtes, de omgeving, dialogen, shots, personages en het acteerwerk. Alles past bij elkaar en is goed uitgewerkt. Een goede donkere thriller. 8,5/10
Straks toch maar eens Elysium zien. Lijkt me wel lekker popcorn vermaak. Zaterdag met mijn ouders een poging gedaan door The Wolf of Wall Street heen te komen. Na een uur afgezet omdat het gewoon een lang lulverhaal werd, waar we alle drie geen zin meer in hadden. Ik ga op basis van dat uurtje ook geen cijfer geven uiteraard. Vond echter het acteerwerk van Di Caprio maar standaard. Hij was beter in bijvoorbeeld Gangs of New York. Zelfs in The Beach, ja, lang geleden, vond ik hem nog beter.
Tsss, kan je zelf geen meme vinden? Lang lul verhaal en het woord kut is het eerste wat ik me opkwam na dat uurtje.
Hoe sneller dat fucking sterft, hoe beter. Zo waardeloos hoe veel te veel films vandaag de dag in 3D zijn en als je dan non-3D wil...dat kan...soms....maar alleen in de middag. Sterf met je 3D. Wordt er ook allemaal zo onnodig duur van.
Die gesprekken duurde gewoon te lang. Ik vond het ook totaal niet boeiend. Het waren niet echt dingen die je niet al wist en die seks en andere party dingen betwijfel ik een beetje. Bovendien heb ik al een soortgelijke film met Benn Affleck gezien en die kon me op de één of andere manier meer boeien dan deze. Wall Street met Michael Douglas en Charlie Sheen kon me, toen ik die voor het eerst probeerde, ook al weinig plezieren. Ik vond trouwens ook niet dat er in TWOWS een echt tempo zat. Ik hou van films met wat meer tempo, dan maar een wat minder verhaal. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, maar dit is wel de minste Scorcese & Di Caprio die ik geprobeerd heb.
Ik vond het totaal niet irritant bij LEGO. 3D zorgde juist voor wat meer diepgang qua layers in de film, nergens was het in ieder geval zo standaard 3D waar dingen expres in je beeld geplaatst worden om zo het gevoel te krijgen dat het 3D is (Gravity bijvoorbeeld laatst, fuck off met alle pennen en bende in beeld voor een leuk effect). Daarnaast is de DOF zo gigantisch goed in LEGO.