[XOne] Fable: Anniversary

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 3 feb 2014.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    10 jaar geleden hadden we games mijlen ver beter dan dit. Maar ik was gewoon vergeten hoe mediocre deze game is. Imho en niet meer dan dat.

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Is dat zo? Welke games uit 2004 of eerder vind jij bijvoorbeeld beter dan Fable? :)

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    1. Settings
    2. System
    3. Storage -> HDD -> Games and Apps
    4. Fable Anniversary
    5. Game Options
    6. Delete

_0/

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Halo 2 misschien, maar ik moet het wel voor een deel met Gakkie eens zijn. De tien jaar versie van Halo - Combat Evolved die vorig jaar ut kwam geloof ik, die was een stuk beter dan deze ani versie. En Halo 1, om het maar even zo te noemen, komt nota bena uit 2001 geloof ik.

En laten we vooral het commentaar van 343 niet vergeten in een doc over de Halo ani. Daarin zeiden ze dat de mechanics erg ingewikkeld waren om toe te passen met het huidige beeld en eisen van games. Ze hebben met de Halo ani namelijk de oude software en dergelijke gebruikt, die geupgrade waar dat kon en de rest ken je.

Ik heb een vermoeden dat ze met deze titel namelijk nieuwe software hebben gebruikt om iets ouds op te poetsen. Dat is net zoiets als de cry of unreal engines gebruiken om een game als Rollercoaster mee op te poetsen. Dat gaat gewoon verkeerd. Of windows 8 gebruiken om windows 2000 of xp mee op te poetsen.

Het zit hem allemaal in de programmering en de keuzes van de developers. Neemt niet weg dat Lionhead nu onderhand wel eens met een patch aankondiging had mogen komen.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Amalur is zo saai, sfeerloos en dood vergeleken met Fable. Random factions met hun stomme missies die me niet boeien. :+

Amalur is net een MMO zonder het sociale gedeelte.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Best wel true, en dan nog het hatelijke feit dat die game nooit een patch ontvangen heeft.

Bleef zo'n beetje alles wat je lootte vastplakken in je inventory. Je kon het niet verkopen en niet dumpen dan. Gruwelijk irritant. 8) En de camera wat meer naar het midden en je karakter meer naar voren in het beeld was ook wel wenselijk geweest.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het zijn er zoveel, zal er een paar noemen ...

Thief I & 2, Ultima VII, Ultima Underworld, Deus Ex, System Shock, Baldur's Gate, Planescape Torment, Elder Scrolls Arena & Morrowind, etc, etc ...

Lijkt me duidelijk toch? Fale kan niet in de schaduw staan van dergelijke games. Maar goed enough. Mijn persoonlijke ervaring dat het een zeet matig en outdated spel is, maar mensen die er plezier aan beleven, prima hoor! :thumbs:

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fable vind ik echt fantastisch, een van m'n favo games ooit. Ook nu vind ik het erg leuk. Maar kwalitatief bekeken doet het wel echt onder voor heleboel games die Gakkie noemt, en dat zijn ze niet eens allemaal.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Wellicht is dat zo, maar er zijn maar weinig games die aan de sfeer van Fable kunnen tippen.

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Amen! De sfeer is ook main reason dat ik deze game zo geweldig blijf vinden. De Engelse humor en die geniale accenten van de inwoners van Albion blijven prachtig. Ook de knulligheid op sommige momenten is bijna aandoenlijk te noemen. Het ene moment heb je een gesprek met een droevige oude vrouw die haar kleinzoon kwijt is, en vervolgens vraagt ze met een compleet andere stem of ik behoefte heb aan wat 'gezelschap'. Of die ene zin die ze per Arena-wave hebben ingesproken 400x horen totdat je (ik in ieder geval :+) gewoon keihard mee gaat schreeuwen. 'EAT DIRT!'

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Of ''You shall not pass'' als zo'n reiziger even denkt overgrote bijen aan te kunnen. :+

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Nu 9uur erop zitten, ben muscled as fuck, berserker level 4 inmiddels, ik ontplof bijna uit mn armor. HEERLIJK. Het is gewoon zo awesome al doe je die spell, dan knal je iedereen kapot. :D
    Ohja, en Whisper in de Arena even helemaal morsdood gemept. Zal dr leren. En alsnog heb ik een zieke halo boven m'n knar. Man dat soort dingetjes zie je in geen enkele andere game terug. I love it. Enige jammerlijke is is dat de stem van Jack of Blades is veranderd.

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als je je vrouw vermoordt krijg je ontzettend veel evil punten 8)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zal ik onthouden als ze mijn huis niet schoon houd. :+:cool:

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Stem was in The Lost Chapters al veranderd, helaas. Deze stem is ook cool, maar hij had eerst zo'n "zwak ziek" stemmetje, was juist erg cool.

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Aargh, ik was vergeten hoe verschrikkelijk die pub games zijn! :+ Om alle hero dolls te verzamelen moet je bij alle games een bepaalde score halen die haast onmogelijk lijkt. Net met pijn en moeite de memory-game in Bowerstone onder de 30 seconden gehaald, en nu zit ik vloekend en tierend coin golf te spelen in Oakvale. Huilen dit.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De enige minigame die ik lastig vond was die in Bowerstone idd. Je moet geluk hebben dat de eerste paar kaarten goed zijn, dan lukt het wel. Die coin golf games zijn licht irritant, ik deed het eerst nadat ik 50 biertjes gedronken had (ingame biertjes he), dat maakte het niet makkelijker :+. Gelukkig kun je voor andere time based mini games je slow-time skill gebruiken.

18. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    De slow-time spell is wel heel handig inderdaad. Die coin golf game voelt gewoon alsof je totaal geen controle hebt over waar t muntje uitkomt. Achja, we blijven het proberen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is het verzamelen van die dolls ook voor een achievement???

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep Yellow, die moet je inleveren bij die leraar in bowerstone south (zelfde als van de boeken).

Deel Deze Pagina