Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het best knap wat ze nog uit last gen kunnen halen.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, aardig gek! 8)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bovenste is ps3 en onder is ps4?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap niet dat ze het veranderd hebben.:confused:
    Het was altijd top geregeld op de 360, en werkte perfect.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh ik dacht dat de update er al was voor X1? Vorige week kwam die uit...of zat juist die party fix in de maart update?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Of tegenvallen wat ze uit deze gen kunnen halen....ik mag hopen dat er heel wat betere graphics gaan komen.

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat was een minimale update, batterij en weergave hoeveel van je hdd is gebruikt..
    Wat trouwens echt op een klote manier binnen te halen is die update echt een faal.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ook man. De game is alles behalve geweldig mooi. Hoe sneller die cross-gen games gewoon stoppen, hoe beter hoor. Kijk naar The Witcher 3 bijvoorbeeld. Dat is pracht en praal, vooral omdat het gewoon niet cross-gen is. Mag hopen dat Phantom Pain schitterend zal zijn.

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Jij bent ook niet gauw tevreden. B) Men zijn begonnen met pixels en dit is het al geworden. Uiteindelijk kan het toch niet meer beter worden.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben mij dat zeker wel bewust. Maar als ik naar de plaatjes van current en last gen kijk, dan valt mij vooral op hoe weinig ze verschillen.

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Zoals next-gen games er nu uitzien is nog maar het puntje van de ijsberg...

Heb ooit eens gelezen dat games op de huidige generatie zo goed zouden ogen als de betere animatiefilms, Avatar werd in dit geval als referentie gebruikt.
    Helaas komen de games momenteel nog bij lange na niet in de buurt van die kwaliteit en hoeveelheid detail, maar ooit zal ook dat gewoon kunnen. Dus het kan (en moet) nog zoveel beter! :)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ze kunnen zoveel aanpassen nog, limiet is oneindig. Kijk alleen naar de details op de grond bijvoorbeeld, amper tot niks. Bekijk een animatie film zoals LEGO Movie en speel dan de game. Verschil is niet vergelijkbaar meer van bijvoorbeeld Ping naar een X360-game, maar beelden zoals animatie films ga je de aankomende generaties ook nog niet halen denk ik. Andere dingen zoals gezichten beginnen wel echt gigantisch goed te lijken (kijk bijvoorbeeld Beyond Two Souls op PS:cool: maar daarnaast zijn er eindeloos dingen waar ze aan kunnen sleutelen. Belichting, animaties en dergelijke. Vooral qua belichting verwacht ik deze generatie tenminste een grote stap vooruit te gaan.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop dat de gameplay meer next gen aan gaat voelen. Ik ben nu bezig met Tomb Raider op de PS4 en sure het is een verdomd mooie achtbaan, maar verder ook zo ontzettend standaard qua setup. Met alleen mooiere plaatjes zijn we er nog lang niet.

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik heb 'vroeger' een tijd lang multiplayer-maps gemaakt voor o.a. Unreal Tournament, Quake en Half Life.Waarom dit nooit echt een groot succes is geworden voor mij was het feit dat ik altijd alle objecten in een speelwereld te gedetailleerd wilde uit werken, te veel polygonen... Resultaat, mijn maps liepen voor geen meter. :emo: Je kon het wel al maken, maar de engine plus de beschikbare hardware kregen het helaas nooit verwerkt.

Heb opzich best wel een goed beeld van wat wel en niet kan in games en had dan ook gehoopt dat de nieuwe generatie veel grotere stappen zou maken als dat tot nu toe het geval is...

Word hoogste tijd dat ze zich volledig op de next-gen richting en de 360 en PS3 vaarwel zeggen.. Vooruitgang schiet nu niet echt op helaas. |:-

[EDIT]

Voor mij hoeft niet eens altijd aan de gameplay gesleuteld te worden, sommige games hebben zo'n ijzersterke gameplay (+controls) daar moet je gewoon niet meer (teveel) mee gaan klooien.

Voeg je aan deze games wel beter ogende maps toe met veel dynamische elementen en effecten word de beleving van een game toch echt wel beter, wat uiteindelijk altijd positief uitpakt voor de gameplay. Tenminste zo zie en ervaar ik het!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vooral dit ja.

Lijkt me in ieder geval een boeiende generatie, markt is natuurlijk ook weer totaal anders dan 8/9 jaar geleden. Denk persoonlijk dat we vooral wat minder games gaan krijgen. Meer 'AAA', minder games die een 7 of een 8 waard zijn of sowieso iets unieks. Ontwikkelaars spelen op save, vorige gen moesten er oneindig veel sluiten wegens kosten en slechte resultaten. Ik hoop het in ieder geval niet dat dit de toekomst gaat zijn.

Gameplay technisch weet ik niet zo snel of er veel verandering gaat komen. Als je in ieder geval naar de grote categorieën kijkt zoals FPS en sport zie ik daar weinig echte verandering in. De grote games blijven de massa toch bereiken. Een game als Titanfall doet weinig nieuw op dat gebied, maar ik hoop persoonlijk dat het wel een game is die goed ontvangen gaat worden. Met een nieuwe gen moeten er weer nieuwe franchises opstaan, doorborduren op een Assassin's Creed en Call of Duty zie ik niet zitten. Maar denk dat het ook niet lang meer gaat duren voordat zelfs de meerderheid er genoeg van gaat krijgen.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]vClQrqjzqtE[/yt]

MGS is dus confirmed? Of was dat al

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=13270

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoiets zeiden ze ook idd tijdens de E3. Lijkt wel een copy paste hehe.
    Als het maar niet realtime is dan is het zeker mogelijk.

Edit: Dacht ik al, dat artikel is van 6 juli. :p
    Kwam me al zo bekend voor haha.

Deel Deze Pagina