Precies, dat groepje is niet meer zo klein als bij de PS3. Best veel (voor een Xbox forum) hebben een PS4.
Haha random dokter, Vaas maar dan dik, vervelend vrouwtje en Drake als nerd die stiekem verliefd is op Lara. Ja, de crew is echt crap, maar gelukkig maakt Lara dat goed. Uncharted 2 was een betere rollercoaster, maar blijf deze Tomb Raider sowieso beter vinden dan de Uncharted-franchise. Misschien niet op alle punten, maar sfeer en dat donkere in de game maken het een stuk toffer. Uncharted 3 was sowieso kut.
Ik had in December de eerste missie gehaald bij Battlefield 4 en heb daarna alleen de multiplayer gedaan. Vandaag wou ik dus verder met de story mode maar geeft hij aan dat er geen savegame is en dat ik dus opnieuw moet beginnen. Zijn er meer mensen waarbij dit is gebeurd?
Hey, er wordt in de Vita en PS4 topics meer gepost dan ooit is gedaan in de PS3/PSP topics! Ik weet het niet... Met winst verkopen klinkt niet slecht, maar het is niet alsof ik de game opeens slecht vind. Ik denk dat ik het gewoon nog een maandje of 2 moet laten rusten. Maar ja...winst... Dat hoor ik vaker, dat mensen die campaign en MP afwisselen hun save kwijtraken. Daarom heb ik uit voorzorg de campaign gedaan zonder tussendoor de MP te doen.
Irriteerde me soms aan die tussenfilmpjes en lara,s accent. Weet niet waarom. Moest ook elk figuur/persoon perce redden,terwijl ze ook kon denken. Fok it ieder voor zich Maargoed dan zou de game zo kort zijn he... had em ook al op de 360 gespeeld,misschien is dat het.
Ugh. IEMAND BATTLEFIELD RUILEN TEGEN MIJN KILLZONE! Moet Dulle horen met zijn nieuwe headset als ik hem neerschiet, of we moeten nog basketballen.
Idd, psplus... Ik wil Driveclub, Destiny, een Uncharted, The Order, The Division, een nieuwe goeie Resident Evil, The Evil Within, Trials....
Driveclub is ook gewoon wachten, inmiddels al 2 x uitgesteld toch? Vanwege wat? Spel was al niet klaar denk ik.... Ze hebben gewoon gebluft als een malle....
DC lijkt wel een grafische upgrade te hebben gehad sinds de delays, dus het is niet voor niks geweest. Hopelijk. iig een mooi vooruitzicht dat ie gelijk op de release gratis zal zijn door de PS+ editie. We maken natuurlijk een XBW Club aan!