[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    noem het maar bluffen, ik noem het bullshit

hou daar niet van om dingen te beloven die je niet waar maakt

doet me teveel aan alle loze PS3 beloftes denken :+

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hear hear, maar ze hebben wat mij betreft wat krediet opgebouwd sinds de E3 :+

Nog steeds erg tevreden over de ps4 en alle verbeteringen tov de ps3.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben eigenlijk vooral tevreden over de prijs van de hardware en dat de controller beter in de hand ligt

maar voor de rest is er nog niet veel waar ik echt fan van ben

4. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    - User interface
    - Crosschat
    - Download snelheid via psn
    - Installatie van games en toch gamen
    - Updates direct binnen en niet de verschrikkelijke systeem zoals de ps3
    - Dualshock 4 (ondanks accuduur)
    - Trophies sync, laden is erg kort
    - Playstation app voor je mobiel
    - Blu-ray in een console
    - Netflix userinterface behoort Imo tot de mooiste van alle mediaplayers
    - Stilte van de console...
    - Standby tijd instellingen
    - Look and feel van de ps4
    - De gekozen weg van Sony
    - De 100+ games die eraan komen
    - De extra kracht van de ps4 die zich alleen maar meer en meer gaat terugbetalen
    - Lagere aanschaf prijs
    - Tenminste een retailrelease in Nederland
    - Duidelijkheid vanuit het bedrijf
    - Naughty Dog en Santa Monica!!!'
    K

Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Trophy sync is misschien kort, maar dat zou er niet eens moeten zijn. Op de 360 is dat er nooit geweest. Op de PS3 accepteerde ik het nog, want het was duidelijk een systeem wat als reactie op achievements even snel werd bedacht. Maar op de Vita en PS4 nog steeds moeten syncen? Bah.
    De Share knop!
    Even buiten wat bugs om is dat gewoon ideaal. Het delen van troep is nooit zo gemakkelijk geweest. Livestreamen in 3 klikken. Heerlijk.

Oh ja, de games. Die zijn ook wel aardig.
    OS mag nog wat getweaked worden.

6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup, ik wil THEMES en een keuze kunnen maken mbt achtergronden... Ik wil notifications mbt wie online komt, messages en een geluidje bij een trophy

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er nu geen geluidje bij de trophy popups? :eek:

Ik wil mijn trophies kunnen sorteren! Zo irritant als ik wil zien wat ik als laatste heb gehaald dat ik door de hele lijst moet scrollen en de datum + tijd bij iedere trophy moet checken om te zien om welke het gaat 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het niet met je oneens

maar naast de goede hardware (die van mij nog wel veel krachtiger had gemogen.. we vergelijken nu de hele tijd met de One maar ik kijk eigenlijk liever naar wat de Steamboxes enzo gaan doen

we moeten er wel weer 8 jaar mee vooruit immers en we willen straks ook allemaal een Occulus of zoiets en we moeten nog maar afwachten of de ps4 dat aankan..

Maar naast de degelijke, mooie hardware voor een goede prijs zie ik nog niet heel veel verbetering qua services die echt een sprong maken vergeleken met last gen

alle dashboard verbeteringen had MS op de 360 al en vind ik dus een soort minimale vereiste voor deze gen

je kan het een + noemen omdat ze dat niet verneukt hebben maar dan leg je de lat wel erg laag

en stom genoeg noem je de zogenaamd nieuwe features (zoals die share meuk die alleen Dulle leuk vind) niet eens , dat zijn zogenaamd de nieuwe verbeteringen..

Ik verwacht gewoon nog meer van ze. Betere interfaces, betere diensten en vooral meer en betere games

edit:// notifications idd, die zijn nog niet eens op het niveau van vorige gen..

Het is allemaal nog net niet af, en ik zou het fijn vinden als ze nu in rap tempo met die verbeteringen komen. Het is mij wat te stil wat dat betreft

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    'Ik speel alleen maar BF en Tomb Raider'
    'Ik vind Share kut'

Ja Delphiki, zo kan ik het ook. Je bent gewoon een saaie lulhannes. :+ Het is niet alsof er geen andere games zijn, of dat er geen nieuwe features zijn. Jij schuift ze gewoon van tafel af alsof ze er niet toe doen. :p

Niemand zegt dat het niet beter kan, maar hopelijk is niet iedereen zo pessimistisch als jij bent. ;) Ik vind het een prima apparaat en een prima launch. Ik kan niet wachten op wat nog komen gaat.

En ja, wie wilde niet nóg krachtigere hardware? Iedereen wilt altijd nog een stap beter. Maar dat vind ik niks om over te klagen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook NFS, Fifa, Killzone, AC IV, alle PS+ games en Trine

maar daar ben ik klaar mee (TR eigenlijk ook alweer)

wat moet ik nu gaan spelen naast BF dan?

NBA en Ghosts? Nou jeeeeeeeu

En ik ben niet de enige die die share feature glad vergeten was, Anubis had hem ook niet in z'n lijstje :+

Ik zou niet weten wat ik er mee moet? Wil je graag filmpjes zien van hoe ik wat mensen neer schiet in BF4? Of filmpjes van SP games die je zelf ook gewoon kan spelen of beter nog , waar je een interessante let's play met leuk commentaar van kan kijken?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat zeg ik, er zijn wel degelijk andere games. Ze bevallen je niet. Nou ja, jammer dan maar dat is geen fout van Playstation (of Xbox). Dan had je het niet @ launch moeten kopen. Je wist wat je te wachten stond, of had je verwacht dat er in februari al een nieuwe lading met games zou zijn?

Voor de launch was al bekend dat de eerstvolgende game inFamous zou zijn.

edit: En ga nou niet zeggen dat je die óók niet wilt, want dan begin ik me echt af te vragen wat je met een PS4 moet. :+

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen maakt unieke momenten mee in games. Of momenten waar ie trots op is. Of...of... verzin wat jij saai figuur! :+ Er zijn genoeg redenen waarom het leuk kan zijn voor jezelf om filmpjes te maken en te laten zijn aan anderen.
    Ja, ik kijk het graag. Ook van SP games, want ook daar kunnen situaties zich anders voordoen dan bij jou. Of van bugs, zoals ik er een paar van BF had gepost. Of gewoon een lamme death van mij, WEET IK VEEL. Er kan zo veel zijn.

Streampje kijken doe ik ook vaker. Leuk voor tussendoor.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil hem niet maar ik koop hem wel :+

Eerste 2 delen liep ik ook niet echt warm voor maar heb ik me wel mee vermaakt, denk dat dat met deze ook wel weer zo zal zijn

Denk dat wat me vooral tegenviel is hoe games als Killzone echt 0,0 toevoegen op wat we last gen gezien hebben

FIFA ook

qua functionaliteit en design en features is het gewoon ouwe hap

ACIV , BF4 en TR ook maar dat is tenminste vermakelijke en technisch superieure ouwe hap vergeleken met de last-gen versies :+

Het is niet dat ik verwacht had dat er een lading nieuwe games klaar zou liggen

want naast het uitstel van Driveclub wist ik wat ik tot nu toe te spelen zou hebben zo ongeveer.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ahh, ik zie al wat er mis is! Je hebt Knack niet gespeeld!

:+

De beste launch blijft voor mij die van de 360 (King Kong, Kameo, Ridge Racer, PGR <3 ), maar ik ga niet verrast doen over deze games. Ik wist wat er kwam, ik wist wat ik kon verwachten qua gameplay. Niet direct zo fris als je vooraf hoopt bij een nieuwe gen, maar damn... ik vermaak me er zeker mee. :D (behalve met Fifa... en toch blijf ik het spelen... fuck me)

edit: En dan heb ik ook nog eens het genot gehad dat ik Flower en Sound Shapes nu pas voor het eerst speelde. :p

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Knack is gewoon niks voor mij, dat hoef ik niet te proberen. Overweeg nog wel om NBA te halen

ik heb alleen niet zoveel met de sport en FIFA viel nogal tegen..

Maar op de dreamcast was ik wel helemaal weg van NBA2k5.. twijfel twijfel..

Denk ergens dat ik beter South Park en Dark Souls II kan bestellen, die ga ik tenminste gegarandeerd leuk vinden ook al is het geen next-gen :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb mijn 360 al de kast in gegooid, dus ik hoop heel erg op een next-gen port van South Park. DSII mag je houden. :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Titanfall op de 360. ;)

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat kost ie ook op de Amerikaanse store ;-)

Alleen ben er nog niet over uit om een extra account aan te maken of niet. Plus geen idee of het aangekochte digitale content voor de hoofdgebruiker te spelen valt.... Zoals de structuur van de ps3 destijds.

@Dulle @Delphiki...

De share functies kunnen me gestolen worden idd.... Ben wel van de digitale generatie, maar buiten een forum ben ik best een leek.... Twitter maar even gedaan, hyves een maandje geprobeerd en direct verwijderd, Facebook ga ik nooit aan beginnen.... Ga zo maar door...
    Ben er gewoon niet van, het staat vol met troep en onzinnige nutteloze bullshit zoals "oh, saai.... Ik sta in de rij bij de supermarkt, hate my life" of "ouch, nagel gebroken, kutleven.....

Pluspunt vind ik wel de integratie van twitch en ustream, maar als ik daar weer zie wat mensen doen, dan vind ik dat die mensen geband moeten worden...

Laatst nog een jong gezinnetje waarbij de dude gewoon rondliep, vefvolgens de vriendin van amper 24 rondliep mer de baby en dan berichten krijgen als "show me ya tips"

Tja wat denk je wel niet?

Los daarvan vind ik het wel leuk om bik sommige mee te kijken maar die bullshit moeten mensen gewoon mee kappen, te zielig...

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar wat heeft al die shit te maken met Share? :+ Screenshots en filmpjes maken?

Deel Deze Pagina