Vond hem niet super en laatste stuk heb ik half zitten kijken. Wellicht dat ik dat stuk nog eens ga kijken. Nou ook weer met een ouder seizoen begonnen en dat is allemaal toch wat leuker dan het meest recente van hun. Volgens mij is er aan het eind van het seizoen weer een special waar ik wel benieuwd naar ben. Die zijn altijd wel erg vermakelijk.
Zeker. Denk dat het wel meevalt dan, als ze zonder pakken etc daar zo dichtbij kunnen rijden. Lijkt me dat ze met dat soort programma's toch wel enorm strenge eisen etc hebben. En als je merkt dat het close wordt en het waarschijnlijk wel gaat halen, zou ik flink zuinig gaan rijden om er ook weer uit te kunnen rijden. Vond de ep verder niet zo bijzonder. Had ook wat meer van de trip verwacht. Ze hadden het ook met menig andere auto / klasse kunnen doen.
Tofste stukje van deze ep. Al ergerde ik me wel steeds meer aan het geforceerde, overdreven acteerwerk van Hammond.
Ze moeten sowieso oppassen dat ze niet teveel over the top gaan acteren. Niet iedere aflevering hoeft een ontploffing/ongeluk te hebben.
Die allereerste PO spotjes van Jezza en May. Aflevering vond ik wel leuker dan e04, maar ben meer benieuwd naar de Christmas special die komen gaat.