Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Precies en dan maar denkend dat 16GB het meeste was op release. Maar gelukkig was toen PS+ nog niet.

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Heule veule vita's! Dat moet toch niet alleen hier op het forum zo zijn?! Zo niet zal deze groeiende verkoop ook Sony en studio's weer energie geven om wat te doen! :D

3. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ja, vita lijkt het in ieder geval beter te doen, ook al lijkt de boost vooral van remote play te komen. Maar zie veelal positieve reacties als mensen de vita eenmaal hebben. Ik vermaak me er prima mee in ieder geval. Final fantasy, god of war allemaal games die ik nooit (ff volgens mij vroeger bij mijn neefje op de ps1 gespeeld) heb gespeeld, dus ik ben wel blij met die ports die komen.

Verder hoop ik dat forgotten memories snel uit komt. Heeft die oude resident evil vibe waar ik nostalgische herinneringen aan heb. Hopen op zo'n meesterlijke bad Guy in die game (in de trend van stars stars)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Uncharted Golden Abyss vandaag uitgespeeld. Prachtig spel voor de vita, de afgelopen dagen bijna niet kunnen neerleggen. Mooi gemaakt, leuk wat je er allemaal mee kan. Moet nog veel terug vinden en ontdekken maar dat is geen straf. Dat gebeuren met foto's maken en houtskool, klimmen via touchscreen is zeer tof.

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik heb hem er dit weekend opgezet, maar het schieten is echt kut!! :mad:
    Ben nog niet zo ver maar verder ben ik er tot nu toe wel positief over

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Qua exploren is deze Uncharted zonder twijfel de beste, echt heel leuk gedaan!
    Ik hoop dan ook echt op een vervolg!!:)

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb vandaag Uncharted ook weer opgepakt.

En het schieten is idd best kut (enige minpunt van de game).

Heb geen idee hoe ik dit spel ga kunnen uitspelen op Crushing (Verpletterend) :+

Als het schieten zoals op de PS3 was dan was het een bijna perfecte game geweest.

In het weekend ook platinum gehaald van Tearaway. Die 3 levels die je moet uitspelen zonder dood te gaan was best pittig. Voor de rest een makkelijke platinum.

Tearaway is tot nu toe wel de beste Vita game die ik heb gespeeld. Erg easy, maar toch zo vermakelijk !

8. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Het was voor mij even wennen, maar het laatste zetje met richten doen met behulp van de motion controls vond ik fantastisch werken.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit.
    Ik ben serieus verbaasd dat iemand de Uncharted controls 'kut' weet te vinden. Man, het heeft mij maanden geduurd voor ik weer gewend was aan de normale controls op de PS3 en 360, zo fijn vond ik die van Golden Abyss.

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteravond ook Uncharted voor het eerst opgestart. Wat een toffe game zeg. Vond het schieten nog wel meevallen, heb auto-aim aan staan, vanuit cover is dat best prima te doen. Dit is de eerste Uncharted game die ik zelf speel, bij vrienden wel eens wat stukjes op de PS3 gespeeld, maar dat was het. Erg tof, vandaag ga ik verder spelen en vrees ik dat mn PS4 uit blijft.

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Inderdaad. Op de ps3 was ik enorm slecht met het schieten. Sowieso is het ontdekken en klimmen meer mijn ding maar het hele filmachtige van Uncharted haalde mij over. Op de vita was het schieten echt een verademing. Zo soepel, heel veel headshots juist nu.

12. MilanXS

MilanXS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel even wennen, maar daarna werkt het echt prima. Mijn eerste sessie vond ik het maar 'meh', maar toen ik (ong. een jaar later) zelf een Vita had met Uncharted wende het al snel!

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Daar zeg je wat.

Ik heb bij de launch een PS Vita gekocht met Uncharted. PS Vita na een paar maanden verkocht (omdat er destijds te weinig games waren).

Heb een paar weken terug opnieuw een Vita gekocht. En ik kom er vandaag pas achter dat je je Vita kan bewegen om je te helpen met aimen. :+

:+

Net geprobeerd met een Sniper Rifle. En het schiet zo idd een stuk lekkerder. Alleen nog even kijken hoe het werkt met de standaard 92FS-9mm in close range shootouts.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand een tip voor een goed hoesje/case? Moet nier iets zijn waar de Vita permanent in moet zitten maar gewoon iets waar ik hem na het gamen in kan opbergen

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gebruik gewoon een simpele pouch.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die heb ik via Club Nintendo 'gekocht'. Ik weet niet of je een Nintendo platform en dus ook wat sterren hebt? Nu is er iig een variant op die wat ik heb te krijgen voor 2500 sterren.

iig niet in een bepaalde shop gekocht, sorry. :p

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zit best wel een mooi display in, maar je moet niet van je S4 naar de Vita kijken... dan vallen pixels en kartels opeens erg op! 8)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Scherm: Vita > Alles
    Resolutie kun je natuurlijk niet hetzelfde van zeggen. :+

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, het viel vooral op bij NFS:MW die ik vandaag binnenkreeg. Veel kartelsss!!! :p

Deel Deze Pagina