Clint zou de serieuze detective spelen die gewoon alles snel af wil hebben. En Depp gewoon een beetje de mafkees (beetje rust achtig) Sws wil ik niet 2 onbekende acteurs En AUB geen Benedict (gozer van sherlock) Vind hem echt verschrikkelijk.
Holy fucking shit die aflevering van vandaag! De spanning in het begin, de reflectie daarna, dan de sprong voorwaarts en de openbaringen, twijfels en verdenkingen. Die laatste scène, het laatste shot, die zoom-out, het licht, de muziek. Zo. Bizar. Mooi.
Breathe Was zeker een goeie aflevering ja genieten dit. Ik ben echt benieuwd waar dit gaat eindigen..
Mondo heeft ook weer gruwelijke posters gemaakt. Zonde dat je die niet gewoon even in een grote resolutie kan vinden op internet.
Mooie plaatjes! Daar zou ik wel een poster van willen. Wie/wat is Mondo? Verder is True Detective echt een klassieker in de maak. Ik heb zelden zo genoten van een serie.
Spoiler Het is geen kerk het is die verlaten school gesponsord door de Tuttle foundation. Minimaal een van de slachtoffers heeft daar ook op school gezeten.
Ik vond de vijfde episode qua sfeer sterk, maar qua plot teleurstellend. Spoiler Vrij voorspelbare twist, deed me ook nogal denken aan Sherlock. Het is te hopen dat hij eindelijk niet de schuldige blijkt te zijn, anders is het wel een erg lame einde van de serie.
Of Ben Affleck en broer. Dankzij Bond marathon pas gisteren ep 1 kunnen afkijken... Heerlijk sfeertje.
Zeker waar, maar een dergelijk plot vind ik eigenlijk goedkoop tot het tegendeel is bewezen. Dus we gaan het zien.
Spoiler De aanwijzingen zijn er wel idd. Maar bij True Detective durf ik niks te zeggen nog. Omdat het True Detective is
Ik heb in de afgelopen vijf á zes jaar enorm veel series gekeken, van toppers tot dompers. Maar S01E05 van deze serie is misschien wel de beste aflevering die ik ooit heb gezien.
Wat een serie. Wat een hoofdpersonages. Wat een sfeer. Dat ik dit al zeg na 1 ep zegt wel wat over deze serie.