Inderdaad dit is hoogstens in engine geen hud, geen vaste camera angle doet allemaal vermoeden dat dit geen gewone opgenomen gameplay is gewoon een edit ik zet m'n geld op in-engine trailer die niet op een PS4 draait maar gewoon op een PC gerenderd is Los daarvan, de trailer laat wel zien waar ze op mikken. En dat ze dus heel erg voor dat integreren van gameplay en cutscenes gaan a la Max Payne 3 en Uncharted en dat vind ik altijd wel erg leuk als dat naadloos over gaat maar qua graphics lijken me dit enigzins opgepimpte beelden
quote me maar als er een echte gameplay hands-on te zien is Het zal er vast erg op gaan lijken en een hele mooie game worden die een duidelijk stapje gaat maken t.o.v wat we tot nu toe gezien hebben (aangezien hij echt voor next-gen gemaakt is) maar dit is geen live gameplay maar een geregiseert voorproefje wat gewoon op een devkit draait
Ben benieuwd naar de previews van de journalisten die de game in aktie hebben gezien. Die komen vandaag toxh?
Kon me herinneren een half jaartje geleden dat een aantal van die gamejournalisten met een kleine preview werden weggeblazen met wat ze te zien kregen. Als er vandaag nog meer previews uitkomen, graag!
Die gozer in de video vertelde dat hij bij de presentatie was geweest dus denk wel dat er meerdere websites met previews. Hij klonk ook heel enthousiast en kon zich vinden in de gameplayvideo
Ik had een paar maanden terug op verschillende sites idd gelezen dat journalisten werden weggeblazen door tech demos van The Order. Dus sindsdien ben ik al erg benieuwd naar deze game. En de gameplay is tot nu toe alles wat ik ervan had gehoopt (standaard cover shooter of niet). Maar goed, ga natuurlijk niet te vroeg juichen. Ben benieuwd wanneer deze game uit gaat komen. Hoop geen 2015.
Kutmobiel Wat ik wilde sturen is, ik wil het eerst helemaal zien, gewoon pure gameplay, ipv deze scripted shit. Dan pas geloof ik het.
Je ziet die hud toch. Dit is gewoon CGI gemixt met pure gameplay. Het mooiste van het filmpje is dat het verschil tussen de CGI en gameplay bijna niet zichtbaar is. Best of both words dus. Next-gen has arrived :b: Ik werd al moe van Killzone en AC. Er is nog hoop...
Beelden . Dit is nou echt next-gen. Gameplay heb ik niet zoveel moeite mee, er hing al langer in de lucht dat het à la Gears zou zijn.
Ja, dat leek me na de reveal trailer eigenlijk al duidelijk. Ik snap niet goed waarom sommigen verrast zijn.
Ik krijg eigenlijk meer een BIA:HH feel dan een Gears feel komt denk ik door de stand van de camera als hij in cover zit in die trailer