Zit er bij Titanfall trouwens een verschil qua player/botcount tussen de One en 360 versie? Niet dat ik mezelf nog een game zie kopen voor de 360, maar goed.
Dat schijnt niet zo te zijn geloof ik. Maar alsnog: een extra accountje aanmaken en voor €22 die game spelen. Tempting.
Nah, wil alles spelen op 1 account. Ben straks echt de sjaak als Mass Effect 4 uitkomt.... Heb alle delen op de Xbox gespeeld..... Oh wait a second.... Heb eindelijk een valide reden om een Xbox One te halen! Hahahaha
Nieuwe trilogie, nieuwe console! Oude saves doen er niet meer toe! Zo dacht ik ook, dat ik alles op 1 console wilde spelen. Maar die 'obsessie' heb ik laten varen. Anders had ik bv ook nooit ACIV durven spelen op de PS4. Ja, het is nog steeds ergens jammer. Maar als de PS4 tegen de tijd van ME4 nog steeds mijn main console is speel ik het daar gewoon op. Vooral als er weer zo een resolutie/fps verschillen zijn als nu iedere keer is tussen multiplatform games.
Dat is zo kut met alles. Waar moet ik The Walking Dead S02 op spelen en hoe fixen ze mijn keuzes in de nieuwe Dragon Age en The Witcher 3.
Het daglicht komt in april Daylight, de horrortitel voor pc en PlayStation 4, komt in april uit. Dit vertelde Jared Gerritzen, studio director van Zombie Studios aan IGN. In de video op IGN is ook meer gameplay van het spel te zien en enkele items zoals lichtgevende sticks. [yt]SS7cRBKqTEk[/yt]
Ik speel alleen Battlefield 4 en NBA 2k14 op de PS4, ideale combi. Kan ik de snelle chaotische oorlogsvoering afwisselen met een (vergeleken met footie-games) geweldige sportgame met een ‘careermodus’ en een sim-modus’.