Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net zoals de 8 days gameplay van een paar jaar terug? :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Correction; het is Ubisoft.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    The Order komt niet van Ubi hoor. Je bent in de war met die post over Watchdogs haha

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    De game komt oa van Santa Monica.. Wat zij hebben gedaan met GoW3 was echt verbluffend toen der tijd.. Geloof het prima dat dit ingame is.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    D'oh!

:9

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Same here. Ik ben Killzone jaren geleden niet vergeten en vorig jaar Deep Down. Al weet ik niet zeker of ze toen beweerden dat het in-game op PS4 was. Als dit echt pure gameplay is, dan is dat echt fucking nice.

Maar dit is toch geen Sony Santa Monica? Dit is Ready at Dawn :D

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Werken samen.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    En motorstorm niet te vergeten. Sinds die 'ingame' uitspraak en toen ik daadwerkelijk het spel ingame zag ben ik huilend en ineengekropen onder de douche gaan zitten. Zo erg voelde ik mij gebruikt en voorgelogen. Dat gebeurt me nooit weer!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Another one idd, holy shit. Maar toch...daarna is het niet meer echt voorgekomen en ook MS was schuldig aan die shit met Kinect Star Wars. The Order ziet er erg nice uit, vooral de gezichten en animaties en ik kan op zich best geloven dat dit in-game is verder. Maar we wachten rustig af.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon ingame. Mensen hebben een speelbare versie al gezien. Dus als dit bs is dan had je het wel gehoord in alle previews.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, Aliens Colonial Marines, dat was toch ook allemaal speelbaar eerst? O-)

Anyway, de game ziet er gruwelijk mooi uit en de setting is erg tof, nu maar hopen dat het meer gaat bieden dan een mooi plaatje.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja maar die game is iets zo messed up dat het eens in de 10 jaar voorkomt. :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat was een hands-off demo toch? Dat is wel de grootste bullshit demo aller tijden geweest idd

word alweer kwaad als ik er aan denk, wat zag dat er in de reveal fucking vet uit :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk die devs dan 3 weken geleden nog wat anders zeggen.
    Maar ja gelukkig is het weer geen game die ik ga halen.

http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-18-thief-1080p-on-ps4-900p-on-xbox-one

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoop dat t wel gelocked is op 30

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ouch WiiU.

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ontwikkelaars maken liever games voor de PS4 dan voor de Xbox One

Het gaat goed met de PlayStation 4. Eerder vandaag maakte Sony namelijk al bekend dat er 5,3 miljoen exemplaren zijn verkocht van de PlayStation 4 sinds de launch in november. Over vier dagen lanceert de console ook in Japan, waardoor dat er waarschijnlijk al snel meer worden. Met de Xbox One gaat het overigens ook niet slecht, want een poosje geleden volgde de Xbox One de PlayStation 4 nog op de voet met 3,9 miljoen verkochte exemplaren. Dit is overigens niet het enige vlak waarbij Sony een kleine voorsprong op de voornaamste concurrent koestert, want ontwikkelaars maken liever games voor de PS4 dan voor de Xbox One.

Dit blijkt uit een Noord-Amerikaanse enquête die is gehouden onder zo’n 2600 ontwikkelaars door GDC. Zo’n twintig procent van de ondervraagde studio’s een game uit te willen brengen op de PlayStation 4. Daartegenover staat zeventien procent voor de Xbox One, waardoor er volgens deze enquête net iets meer games gaan verschijnen voor de PlayStation 4 dan voor Microsoft’s next-gen console. Uit deze enquête blijkt overigens nog maar eens dat Nintendo het zwaar heeft, want maar vier procent van de ondervraagden wil een game uitbrengen op de Wii U. Dit is voor Nintendo, vooral vergeleken met Sony en Microsoft, natuurlijk een regelrechte ‘third-party ramp’.

De PlayStation 4 is overigens niet het populairste platform, want 51 procent van de ondervraagde ontwikkelaars wil een game ontwikkelen voor de PC, smartphones en tablets. Dat percentage stijgt met één procent wanneer we de tablets en smarpthones inwisselen voor een Mac, want voor de PC en het platform van Apple willen zo’n 52 procent van de ondervraagden graag een game ontwikkelen.

De cijfers zijn dus niet al te schokkend, alhoewel het door deze cijfers wel pijnlijk duidelijk wordt dat Sony het Amerikaanse Microsoft de laatste tijd overal net een stapje voor lijkt te zijn. Nog pijnlijker zijn deze cijfers voor Nintendo, want met vier procent support van third-party ontwikkelaars valt er weinig te vieren voor dat bedrijf. De PC is niet geheel onverassend het populairst, waardoor er dus weinig verschuivingen plaats hebben gevonden in vergelijking met vorig jaar. Behalve dan dat de PlayStation 4 en de Xbox One in de tussentijd zijn verschenen.

EDIT: Oeps zelfde bericht hierboven

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch boven je. ;)
    Beetje sensatie zoekende titel eigenlijk. :+

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja had het een beetje laat door|:-

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laat mij raden komt zeker door de Esram? Ik zie het juist als een plus punt iets nieuws om mee te gaan werken. PS4 heeft goed save gehandeld met hardware.

Deel Deze Pagina