Als ontwikkelaar wil je het zo makkelijk mogelijk hebben... Tijd verdoen aan het uitzoeken hoe je het beste kunt omgaan met 'afwijkende' hardware is zonde, want tijd=geld! Ze moeten nu al veel te veel rekening houden met de hardware-limieten van die consoles, wat in mijn ogen gewoon ten kostte gaat van de verdere ontwikkeling van computer-games. Ze worden wel beter, maar het duurt allemaal veel te lang...
Koop dan een steammachine, kun je elke 2 jaar weer een nieuwe kopen om alles optimaal te spelen . We weten allemaal wel dat het wel even duurt voordat de consoles goed geoptimaliseerd zijn, kijk maar eens hoe goed The Last of Us eruit ziet en vergelijk dat met een launch game. Het vervelende is vooral dat multiplat ontwikkelaars er last van hebben, al is dat verschil een stuk kleiner dan de vorige generatie.
Artikel gelezen? Het verschil is niet noemenswaardig. Overigens zie ik niet waarom Esram een plus zou zijn. Verwacht je een soort van wonder mbt esram? Je weet dat de equivalent er van gewoon in de 360 zat? En daarnaast is 8 gig GDDR5 ook alles behalve standaard. Aan het einde van de rit komt het toch neer op mooie pixels op je scherm.
Wanneer komt dat nou ik blijf er nog steeds in geïnteresseerd (of zelf wat in elkaar zetten). Wil echt Dungeon Defenders 2 spelen en zou tof zijn op de tv te kunnen doen
Je kunt in theorie ook gewoon je laptop/pc op je tv aansluiten en pak er dan een controller bij . (ietsje rommeliger maar precies hetzelfde effect)
[yt]XoXPuSL1KJs[/yt] Gewoon identiek. De ene soms wat donkerder dan de andere, maar that's it. Heb Legends nog niet gehaald voor de 360 en gaat ook niet meer gebeuren. Tenzij ie ineens voor een tientje te vinden is...zo niet...X1.
Raymand Legends is echt een regelrechte 1 op 1 poort. Bij Tomb Raider was de game nog daadwerkelijk anders, maar vind dit echt cashen van de bovenste plank. Easy money.....
Maar een digitale versie van laten we zeggen 20 euro was ook niet onredelijk geweest want er is echt niks anders aan
Port en fullpriced of niet, de game is een dikke aanrader die het geld dubbel en dwars waard is. Dus kopen die hap, want ik wil een deel 3.
As je de game nog niet gespeeld hebt, kopen inderdaad. Maar nog meer als bij Tomb Raider Def Ed: wasted money als je de game al eerder gespeeld hebt.