Dead Island is wel aardig...ik vond het vooral jammer dat die characters allemaal oninteressant zijn, protagonisten en burgers. Ook de quests zijn niet heel boeind. Erg jammer na die ene hele mooie trailer.
Ik heb em in mijn eentje helemaal uitgespeeld. Eerste deel van de game is hoe dan ook beter dan het 2e. Co-op of niet. Jammer.
Ik vond ze allebei erg leuk en ook voornamelijk alleen gespeeld, kijk ook echt uit naar Dying light, ik vond qua mechanics praktisch alles leuk aan Dead Island
Ik ben nu bij de Spoiler Sewers dacht ik. Ik moest toen naar een politiestation en later waren ze allemaal uitgemoord. Is dit het 2de gedeelte?
Dit dus. Beide erg leuke games en Dying light lijkt het logische vervolg/evolutie van de eerste twee delen
Dying Light is gruwelijk. Heb een kwartiertje ongeveer de game gespeeld in Keulen vorig jaar en het is vooral echt heel gaaf dat je vrijwel overal kunt opklimmen. Dat geeft een geweldig vrijheidsgevoel.
Mijn gok is dat ze dan titels als Lococycle erin gooien. Kan me niet voorstellen dat we nu al een Ryse gaan zien ofzo.
Zijn aantal daily en aantal weekly deals voor zo snel ik op MN's blog zag. Zou fijn zijn als het niet allemaal Gold Only is, dan zie ik me ook nog wel wat kopen, waaronder Portal 2.
Goede aanbiedingen! Bastion lijkt me heel gaaf! Voor 2,95 zeker proberen! Iemand die game al gespeeld?
Zitten zeker mooie dingen tussen. Asura's Wrath wil ik nog steeds, maar de game had net een tikkeltje goedkoper moeten zijn. €4,99 en ik had gehapt. Rock Band Blitz... Persona 4 Arena... Mass Effect... man wat een prijzen voor al die awesome games.