Geen idee! Volgens de reviews waren ze wel betrouwbaar. Anders kan je altijd nog een PayPal claim indienen
Haha true, simplecdkeys is nog betrouwbaarder volgens reviews en daar kan het ook met paypal dus dan toch maar daar.
Blijkbaar had ik vorig jaar ook een aankoop gedaan bij G2A en dat was goed gegaan, dus heb niks te klagen
Iemand enig idee of de progress die je maakt in de bèta meegaat naar de uiteindelijke game? Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Titanfall-servers aangevallen door hackers De servers die gebruikt worden voor de bèta van Titanfall zijn gisteren aangevallen door een groep hackers. Hierdoor is de bèta gedurende een groot deel van de dag niet benaderbaar geweest door spelers. Zoals het er nu uitziet is het dezelfde groep hackers geweest die vorige week de servers van League of Legends platlegden en kort daarna nogmaals de Amerikaanse servers aanvielen. Inmiddels heeft Respawn Entertainment de servers weer online gekregen en is de Titanfall-bèta weer bereikbaar. De bèta loopt nog tot 19 februari om 2.00 uur in de ochtend.
Kansloos inderdaad. Ben trouwens wel benieuwd of die gelekte info van titanfall juist is. Zou namelijk wel erg blij zijn met een splitscreen mode
Zal er ook een clan optie komen? een xbw clan zou ik wel graag joinen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ik ben na 8 uur online Anyway nieuwe details over Titanfall: http://www.ign.com/articles/2014/02/18/titanfall-maps-monsters-and-story-details-to-blow-your-mind
Haha net een potje met 400-399 gewonnen. Ze stonden voor maar net toen ze op 399 stonden pakte wij de laatste vlag. En hadden toen alle vlaggen. Waardoor ze geen vlag punten meer kregen.
Ligt het aan mij, of is het niveau niet bijster hoog? Mijn 3e potje online meteen iets van 23-3. Soms leek het wel tijden te duren voordat de tegenstander me zag, op een gegeven moment maakte ik iets van 5 kills in 10 seconden. Echt hele vette game tot dusver, had er helemaal niet aan gedacht dat deze er al zo snel aan zat te komen. Dikke kans dat ik hem meteen ga halen.