Op de Dreamcast zijn alleen NBA 2K, NBA 2K1 en NBA 2K2 uitgegeven, waarvan de tweede (2K1) alleen in Amerika is uitgegeven.
Hmmmmmmmmm misschien later een keertje denk dat ik dan toch eerder NBA zou kopen heb Trine 2 ook nog niet uit
Rayman haal ik wel een keer als die is afgeprijsd. Heb alleen Origins op de 360 gespeeld dus Legend is nieuw voor me.
Met de prijzen van Tomb Raider ben ik bang dat Rayman ook snel cheap is. Nu is de adviesprijs maar €40, maar voor €20 pik ik hem wel op. Nooit tot Eye of the Tiger gekomen in de X360-versie.
Strider lanceert zichzelf in next-gen trailer Capcom heeft de launchtrailer van Strider uitgegeven. De game is gemaakt door Double Helix, bekend van Killer Instinct op Xbox One. De next-gen en pc-versies zijn te zien in de onderstaande trailer. Strider komt morgen uit voor PlayStation 3 en PlayStation 4 via PSN, Xbox One en Xbox 360 via Xbox Live en voor pc via Steam. Het spel kost 14,99 euro. [yt]KFWgrzgj7xQ[/yt]
Hmm, ik zie dat voor BF4 een pistol en DMR shortcut kits te downloaden zijn. (gratis) Het voelt aan als cheaten. Maar mijn god, ik heb mijn eerste pistol nog niet unlocked, dus het zou me wel goed helpen, haha
Onder related items staan 2 unlock kits ik heb ze ook gedownload, maar eigenlijk nu al spijt van nu ga ik m'n pistol nog minder gebruiken al is er nu wel een kans dat ik die 1911 trophy ga halen
Binnenkort nog een granaat en shotgun kit. Van 25 feb tot 4 maart En die pistol kit en dmr kit loopt van 18 feb tot 24 feb.
Granaat heb ik tenminste wel volledig unlocked. Pistol: https://store.sonyentertainmentnetw...-kit/cid=EP0006-CUSA00049_00-SCWPNPISTOLS0000 DMR: https://store.sonyentertainmentnetw...-kit/cid=EP0006-CUSA00049_00-SCWPNDMR00000000 Precies! En holy shit, dingen vanuit de webstore verzenden naar de PS4 gaat ongelooflijk snel. Ben nog niet klaar met de muisklik of ik zie de downloads al beginnen op de PS4.
Waarom moet die download verdorie tijdelijk zijn. Anders kon ik eerst nog aanmodderen en kijken hoe ver ik zelf kwam met het unlocken. Nu word ik eigenlijk gewoon gedwongen om die pistol kit te downloaden! De DMR, shotgun etc laat ik denk ik liggen. Ik gebruik die dingen toch niet, en als ik het wel ga gebruiken is het leuker om nog dingen te kunnen unlocken.