Jammer dat ik de kwalificatie niet kon joinen, daardoor in de shoout-out ook niet echt een mogelijkheid tot scoren, maakte foutje in de corq screw.
Heat 1, starten van achteren is helemaal niet erg en dankzij foutje van Ron zat ik snel achter surrealistic en na een aantal rondjes aandringen (was meer volgen overigens) maakt hij een klein foutje en kon ik er langs, daarna kwam hij snel dichterbij, maar voordat ie in de buurt was maakte de 2 voor mij samen een vette fout (waren aan het vechten dunkt mij) en kon ik er zo langs steken (beetje brutaal misschien maar voelde heerlijk ) daarna was het volhouden, want ik was nog niet echt heel snel voor mijn gevoel. Ze kwamen weliswaar wel een beetje in de buurt, maar omdat ze achter mij ook aan het vechten waren om plaats 4 bleven ze redelijk op afstand, daardoor als 3e over de finish gekomen.
Heat 2, startende als 4e was het dankzij de tikjes van anderen snel dat ik op nummer 1 positie zat, helaas maakte ik een foutje waardoor tender mij makkelijk kon passeren. Daarna kwam flavour eraan krossen, na 1 mislukte inhaalpoging (ik gooide de deur dicht) maakte hij snel daarna een fout en spinde, lucht voor mij en na de pitstops stond ik nog steeds voor. Hij kwam elke ronde wel dichterbij, maar nooit echt lang of ver genoeg voor een inhaal manouvre, daardoor redelijk stabiel kunnen blijven rijden en 2e geworden
Laatst bewerkt: 19 feb 2014