FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Bedankt, update ook even aangezet. 5>7MB/s hier, dat gaat niet veel langer dan 5 minuten duren gelukkig!

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Gaat nu updaten.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik baal dat ik niet mee kan doen! Maar moet vanavond regelmatig contact hebben met iemand in New York dus moet standby staan. Dus niet dat jullie denken; Rivanov is gewoon online op de Xbox! :+
    Maar ik kan nu niet zomaar even een race rijden want ik moet wegkunnen wanneer nodig..

Enjoy guys!!

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Hoe zie je de snelheid dan???

5. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb hem zo binnen geloof ik nu 10%

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff moet nog steeds op updaten! :mad:

Vanavond Mazda Laguna Seca.

Heat 1: 13 laps - pit window 5 - 8
    Heat 2: 19 laps - pit window 5 - 14

Pit exit gewoon over de lijn. In deel 4 reden we binnendoor bij bocht 1 maar dat is nu uber afgeremt en dan kan je snel spinnen.

7. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Kom ik niet in de race en ga terug naar de lobby (automatisch), maar omdat je lobby genoten in de race zitten horen ze je niet... dus ja geen kwalificatie dankzij kolere MS zooi.

Heel bericht getikt... slaat ie het niet op :mad:

Laatst bewerkt: 18 feb 2014
  8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [D]

Leuke race gehad. Wel jammer dat ik in heat 1 in -ik meen- de laatste of eennalaatste ronde door een gespinde mede trackgebruiker -ik meen icedfire- net een tik kreeg waardoor ik toch nog een plek moest inleveren aan novacaine. Misschien kan dat nagekeken worden, heb zelf de replay niet opgeslagen. Ik denk dat het dikke pech was hoor. Maar het leek aanvankelijk dat je te anel weer terug wilde sturen. Daarom de vraag om de check. No hard feelings verder. Op naar volgende week!

Ik zag trouwens dat Lawaai zeker in heat 1 aardig wat lag had. Rest geen problemen. Mijn lagproblemen zouden verholpen moeten zijn, ben sinds deze week namelijk bedraad.

Ennuh, waar blijft jullie introductie?!

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Eindelijk weer een constante pace! Kwalificatie constant rond de 1:31.8. Top 5 shoot out zat ik direct in hetzelfde tempo en zette een 1:31.6 op de klok.

Heat 1 begon iets minder en zakte van plek 2 naar plek 3. In de openingsfase maakte Tender onverwachte fout in bocht 5. Zelfde rondje schoot ic3dfire door in de corkscrew. Al snel zat Tender me op de hielen maar ik kreeg een super pace te pakken met een aantal 1:30.x rondjes (dirty door tender in de rug) en dat bracht een leuke overwinning.

Heat 2 begon lastig. Tender kwam snel overal voorbij maar ik heb heel de race achter een goed rijdende lawaai geraced. In de slotfase vond ik weer mijn super pace weer met een cleane 1:30.7 maar toen was het al te laat dus een 3e plekje.

Ik ben erg blij dat mijn pace eindelijk eens constant was over de hele avond! :)

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Okee, ook maar een intro van m'n team doen dan.
    Aangezien dit m'n eerste seizoen is en het budget beperkt is, ziet mijn team er niet zo goed uit als dat van Surrealistic.

Mijn vrouw gaat niet graag op de foto, maar zei hoort bij het team. Ze zorgt voor troost na een verloren race.
    Dan hebben we de mensen die na elke race de lak weer een beetje in orde brengen, ook onmisbaar.
    Mijn monteur is niet de snelste, maar zorgt elke week weer voor een auto die loopt als een zonnetje.
    Tot slot moet er ook voor de innerlijke mens gezorgd worden, catering is onmisbaar. Wel is het hopen dat er na de race nog wat over is, vaak niet heellaas.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij was het de laatste ronde in heat 1. Ik probeerde nog naar de zijkant te sturen, maar had je totaal niet gezien (novacaine wel). Dan nog weet ik niet of ik je had kunnen ontwijken.

Voor mij was het een dramatische race, veel fouten, heat 2 beukte ik vol bij ron achterin (en volgens mij surreallistic op zijn beurt weer in mijn achterkant :+) en de race was nog niet eens begonnen. Volgende week maar iets meer afstand houden in de opwarmronde (en iets beter opletten)!

Enne, die catering dame van je mag gezien worden ron, kijk maar uit dat je vrouw niet jaloers wordt :lol:

13. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Weer een leuke avond gehad.
    In heat 1 had ik niks in te brengen, laatste plek. Ben wel blij dat ik niet meer op een ronde gezet word, dit was bij FM4 met de MINI wel telkens (2 races) het geval.
    Heat 2: meteen in ronde 1, nog voor we van start waren, schade door Ic3DFire die te laat remde of te weinig afstand hield. Hier door moest ik dus in ronde 2, samen met Ic3dfire en Surreallistc die door dit voorval ook schade had, pitten. Uit de pit heb ik beide tot ronde 8-9??? achter me weten te houden, maar toen begonnen mijn banden het te begeven en heb ik beide voorbij moeten zien komen. Ik denk dat ik zonder het probleem met de banden toch in heat 2 één plekje en misschien wel 2 plekjes hoger uit was gekomen.
    Volgende week beter!!!

Edit: ik hoop dat ik er komende tijd gewoon bij ben, mijn vrouw loopt tegen de uitgerekende datum aan. Heg kan dus zomaar zijn dat ik zonder afmelding afwezig ben.

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij tikte iced jou aan, en ik iced. Idd alle3 naar de pit.

15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ok net andersom dus, zal de post editen.

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Jammer dat ik de kwalificatie niet kon joinen, daardoor in de shoout-out ook niet echt een mogelijkheid tot scoren, maakte foutje in de corq screw.

Heat 1, starten van achteren is helemaal niet erg en dankzij foutje van Ron zat ik snel achter surrealistic en na een aantal rondjes aandringen (was meer volgen overigens) maakt hij een klein foutje en kon ik er langs, daarna kwam hij snel dichterbij, maar voordat ie in de buurt was maakte de 2 voor mij samen een vette fout (waren aan het vechten dunkt mij) en kon ik er zo langs steken (beetje brutaal misschien maar voelde heerlijk :D ) daarna was het volhouden, want ik was nog niet echt heel snel voor mijn gevoel. Ze kwamen weliswaar wel een beetje in de buurt, maar omdat ze achter mij ook aan het vechten waren om plaats 4 bleven ze redelijk op afstand, daardoor als 3e over de finish gekomen.

Heat 2, startende als 4e was het dankzij de tikjes van anderen snel dat ik op nummer 1 positie zat, helaas maakte ik een foutje waardoor tender mij makkelijk kon passeren. Daarna kwam flavour eraan krossen, na 1 mislukte inhaalpoging (ik gooide de deur dicht) maakte hij snel daarna een fout en spinde, lucht voor mij en na de pitstops stond ik nog steeds voor. Hij kwam elke ronde wel dichterbij, maar nooit echt lang of ver genoeg voor een inhaal manouvre, daardoor redelijk stabiel kunnen blijven rijden en 2e geworden :)

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    https://onedrive.live.com/redir?res...60&authkey=!AP_geOEIqn-neaU&ithint=video,.mp4

Op 1 of andere manier heeft Tapatalk de verkeerde link geplakt in mijn vorige bericht. Hierbij het juiste filmpje.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Protip: check regelmatig he schade in de telemetrie. De motor is gevoelig vor de hoge toeren bij snel terugschakelen. En dat rookpluimpje achter Ron kan het snelheids verlies verklaren. :p

Mooie beelden. :)

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had niet eens door dat jij zo hard de andere kant opschoot na onze kleine touche in de corkscrew (de 2e keer :+). Ziet er toch wel strak uit zo, maar ik kan me absoluut geen rookwolkje herinneren bij Ron? Ron was echt een lastpak om in te halen, gaf geen ruimte vrij. Zonder de foutjes had het zo nog een paar rondes langer kunnen duren.

20. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb ook geen rookwolkjes gezien in m'n spiegels??? Wel bij lawaai, maar dat had meer met lag te maken had ik het idee want z'n banden piepten ook continu.
    Leuk om te horen dat ik het je zo lastig heb gemaakt Iced, dat geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik langzaam aan steeds beter word.

Die filmpjes van skydrive/onedrive kan ik nooit zien????

Deel Deze Pagina