[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu dan ook aguero in een twee spitsen systeem. maar hoe bevalt neymar? ik heb aguero nu naast benzema staan met 10 chem. is neymar beter of niet? ik ben geen echte skiller.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Momenteel bezig met een team van de vorige generatie. :D Heb al Dida, Zanetti, Ze Roberto, Riquelme, Juninho, Camoranesi, Henry, Del Piero. Wil graag nog Nesta, Giggs, Trezequet, Mellberg, Heskey, Kewell, Lucio, Gudjohnsson, Sorlin, Luccin, Ronaldinho, Riise, Heinze en Djibrill Cisse. :D

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    leuke spelers. jammer alleen dat ze niet meer de stats hebben van vroeger!Lukt het een beetje met chem?

@rickk: Je bedoel spelers en items uit het manager pakje? Die zijn untradeble gemaakt. EA heeft dat halverwege het jaar gedaan om denk multiaccounting tegrn te gaan

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had gister voor de wedstrijd 30 sanogo's ingekocht voor 2k per stuk, ik zag de hype namelijk al weer aankomen. Vannacht alles erop gezet voor 12k en alle 30 verkocht haha\o/

5. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wie wil er ruilen ik heb 52.000 coins voor xbox en wil ze ruilen voor ps wie kan me helpen :D

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wel leuk om soort van lijstjes te maken,wie denken jullie wie er nog een upgrade krijgt? Ikzelf denk Diego Costa

7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Maicon

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hazard misschien?

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoop negredo. Heb hem weer in combo met IF Aguero en werkt stukken beter dan IF Aguer met IF eto. Plus nu Eto tr koop staat weer hopelijk veel coins om.team.verder te versterken. Misxhien ozil of silva maar kopen

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ahaaa, oke, ik ben pas net begonnen met FUT, nog nooit gedaan.
    Kheb nu een heel 'goud' Barclays team dat redelijk connect. Negredo is een baas!

Mijn team:
    Hart
    Zabaleta - Lescott - Jagielka - Baines
    Arteta - Lampard - Willshere
    Lamela - Negredo - Walcott

Bank oa:
    Shawcross
    Milner
    Defoe

Wie kan me een beetje wegwijs maken? Mag ook via PM. Ik heb een aantal vragen.

1. Die spelers met een zwartgoud kaartje, zijn die xtra speciaal? Zijn dat Team of the Week spelers ofzo? Kan je die op een andere manier krijgen dan door ze te kopen?
    2. Je kunt je spelers beter maken toch? Heb in zo'n pack al wat dingetjes voor m'n keeper gehad. Wat zijn de belangrijkste dingen om op te letten?
    3. Ik heb nu met name spelers van 1000/2500 coins. Nu wil ik verder gaan bouwen, wat is de snelste manier?
    4. Waarom zijn sommige spelers echt ontiegelijk duur terwijl ze op het oog niet heel veel beter lijken. 81 of 83, niet zo'n groot verschil toch? Toch is de prijs van een 81 vaak maximaal 2000 terwijl de 83'er rond de 20.000 moet kosten...

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1. Die spelers met een zwartgoud kaartje, zijn die xtra speciaal? Zijn dat Team of the Week spelers ofzo? Kan je die op een andere manier krijgen dan door ze te kopen?
    Dat zijn IF (In Form) kaarten, inderdaad de Team Of The Week spelers. Iedere week komt er een nieuwe TOTW met 18 spelers, een mix van voornamelijk gouden spelers, opgevuld wat zilveren en bronzen. Een gouden IF kost minimaal 9800 coins en zijn dus best duur, ook als het een hele slechte niet-gewilde IF is. Dat komt doordat de discard-price 9800 is, de prijs waarvoor je een speler kan 'weggooien', die normaal bij gouden shinies rond de 650 ligt.

Deze spelers kan je in pakjes krijgen. Iedere week een andere TOTW en iedere week dus andere IF's die je in pakjes kan krijgen. De kans om er één te krijgen is tamelijk klein though..

TOTW van deze week (t/m woensdag):

Op FutHead kan je alle statistieken zien van spelers en dus ook van IF's: http://www.futhead.com
    Ideale site voor het maken van teams etc.

2. Je kunt je spelers beter maken toch? Heb in zo'n pack al wat dingetjes voor m'n keeper gehad. Wat zijn de belangrijkste dingen om op te letten?
    Ik gebruik altijd de Glove chemistry-card voor m'n keepers. Ik vind kicking compleet onbelangrijk, dus daar hoef ik geen 'upgrade' voor. Glove pakt diving, handling en positioning. Prima dingen. Als je eigen keeper al goede diving, handling en positioning heeft en mindere andere kwaliteiten, kan je altijd nog een ander kaartje gebruiken.

3. Ik heb nu met name spelers van 1000/2500 coins. Nu wil ik verder gaan bouwen, wat is de snelste manier?
    Spelen en handelen. Echter is de markt zo onvoorspelbaar en goedkoop, dat lange termijn handelen erg lastig is. Kies voor jezelf één (redelijk populaire) speler en leer zijn prijzen kennen in de markt. Koop dan iedere kaart die onder die prijs zit en verkoop hem voor meer. Denk wel aan de EA Tax: bij iedere verkoop gaat 5% naar EA. Een speler kopen voor 2000 coins en verkopen voor 2100 coins heeft dus geen nut, want van de 2100 coins houd je er 1995 over. Maak je verlies dus..

4. Waarom zijn sommige spelers echt ontiegelijk duur terwijl ze op het oog niet heel veel beter lijken. 81 of 83, niet zo'n groot verschil toch? Toch is de prijs van een 81 vaak maximaal 2000 terwijl de 83'er rond de 20.000 moet kosten..
    Vraag en aanbod. Bepaalde spelers zijn erg populair, terwijl andere spelers érg goed zijn en toch erg goedkoop. Cavani is 87, maar kost maar 3.5k. Mede door zijn workrates (H/H) en matige competitie.

13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Thanx, altijd fijn als iemand even de tijd neemt om e.e.a. uit te leggen! Hier kan ik wat mee!

Over die TotW spelers: Het duurste goldpack geeft waarschijnlijk de hoogste kans om zo'n speler te bemachtigen? Wil wel eens een gokje wagen, heb alleen nog nooit meer dan 7000 coins tegelijk gehad :p

T'is wel heerlijk, voorheen speelde ik career of seasons ALS ik Fifa speelde (bijna nooit dus), maar ik vond het altijd irritant dat het zo lang duurde voordat je eindelijk een keer een speler had gecontracteerd. Bij FUT is het echt leuk om snel nieuwe spelers te vinden.

Laatst een wedstrijd in de laatste minuut gewonnen, maar 2 wedstrijden later verloor ik in de laatste minuut... XD

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou geen geld spenderen aan pakjes. Daar krijg je meestal schijt dingen uit. Pure geldverspilling en al zéker als 7500 coins zoveel voor je is. ;)

15. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog ideeën voor mijn team. Ik heb een budget van 200k voor versterkingen.
    http://www.futhead.com/14/squads/7197860/

Ik dacht zelf aan RvP ipv sturridge
    Toure ipv garcia
    En nog een goede versterking voor achterin. Wie kan ik daar het best gebruiken. (Dus: gk, rb, cv, cv, lb)
    Is cech beter dan hart?

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gaat uitstekend van de laatste 13 potjes 12 gewonnen,gister futonline cup gewonnen en net voor het 1rst divisie 1 online gewonnen

17. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat voor team heb je arno???

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Adler
    Pisczek-Boateng81-Dante-Alaba
    Gustavo
    Farfan-Reus
    Draxler
    Aubemayang-Lewandowski

En dit is mn 2de team

Cech
    Walker-Kaboul-Sakho-Clichy
    Sandro
    Nani-Schurrle
    Nasri
    Jovetic-Sturridge80

Nu nog 70k over

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die weet hoe het precies zit met die EA catalogus dingen als je ze als gift verstuurd? Kan ik dan er zelf ook nog gebruik van maken? Hoe vaak kan ik ze als gift versturen? En kan je bijvoorbeeld zo'n muntenbonus die ik al heb geactiveerd ook nog een keer als gift ontvangen?

Zo ja dan zou ik graag willen ruilen met wat mensen hier zodat we allemaal sneller coins verdienen.

20. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de laatste dagen veel last van haperende gameplay. Hebben jullie daar ook last van. Het speelt niet zo heel erg fijn :confused:

Deel Deze Pagina