shotguns heb ik al. Carbine, assault, PDW, LMG gaat vanzelf , maar een sniper shortcut zou wel wat voor me zijn Ik heb tot nu toe volgens mij 1 sniper kill (sniper opgepakt toen mn ammo op was)
Misschien moet ik sowieso eens wat vaker van wapen wisselen, maar ik kan nooit kiezen. Dus ik loop nog steeds met dezelfde Carbine rond als in het begin. De AK5C ofzo. De LMG, PDW etc unlocks lopen dus niet zo lekker.
Ik heb gisteren die dmr kit maar gedownload. Want loopt nooit met die dingen had er pas 2 unlocked. Zal er nu vast niet meer mee gaan lopen maar ze staan toch unlocked
Maar ik gebruik Pistols nooit! En er is een trophy verbonden aan die krengen! Dit is dus mijn enige kans om het binnen 10 jaar te halen. De rest download ik ook niet.
Hoe geschikt is BF4 voor iemand die nooit eerder een game uit de serie heeft gespeeld? Ik heb op dit moment alleen FIFA 14 voor de PS4 en heb 't wel een beetje gezien met die game , dus zoek een game
Yup! Helaas wegens tijd maar 1x online gespeeld je hebt het zo onder de knie ;-) Dulle kan het zelfs ;-) Hier nog een noob ;-)
Nja er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen "pro's" en "noobs", maar je kan jezelf ook best nuttig maken zonder kills te krijgen. Daarin vind ik het spel juist een stuk beter dan andere shooters waarbij je vooral beloning krijgt als je killstreaks haalt.
Ik voelde meer speelplezier bij Battlefield dan bij cod. Al was de conquest match maar 30 minuten. Ik werd tenminste niet om de 30 seconden gekilled en had veel "loop" vrijheid.
Nice, vooral dat laatste klinkt goed Heb twee CoD delen gespeeld op de 360 en het constant gekilled worden in een paar seconden begon echt hard te irriteren.
Vermaak me prima met rayman op de ps4. Echter hoe veel reviewers zeggen denk ik als je de game op de xbox al hebt gespeeld is een aankoop zinloos.
Ja het is vrijwel hetzelfde spel. Ik spreek dan over de Xbox 360 en Xbox One-versie. Het blijft een top spel, dus als je hem nog niet eerder hebt gespeeld, go for it.
Previously an Ouya exclusive, TowerFall will come to the PlayStation 4 and PC in a new version called TowerFall Ascension. It's heading to Sony's new console on March 11 for North America PlayStation Network and PC Steam. TowerFall Ascension is a local four-player 2D archery combat arena platformer that includes 120 different levels with 50 of those levels added as new Versus arenas in the updated version. There will also be new customized variants for matches and some new powerups for players to tinker with. Included in Ascension will be a new one/two player co-op Quest mode where players must defend against monsters who spawn from portals. "Quest mode is an interesting new take on the same core mechanics, and adds a bunch of new content to explore even when you don’t have three friends around," developer Matt Thorson said.