Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is die sleeve €15 waard terwijl er een prima ding onderweg is? Wat gratis is.
    Geldverspilling! :+

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar deze is steviger en origineel voor de PS Vita. Maak modder niet boos, Nintendo is voor Nintendo! :p

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hmmm misschien geeft deze sleeve meer stevigheid voor de vita en is de kwaliteit wat dikker :$$ Ik ben echt erg |:-

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je voor stevigheid gaat moet je een case kopen. Als het erom gaat dat je het ergens kunt opbergen en het scherm kras en stofvrij wilt houden is een pouch prima. Die van Nintendo ook.

Maar goed, het is toch niet mijn geld. :+

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik wacht wel totdat ik m'n nintendo binnen hebt. Gebruik die wel, en mocht die niet bevallen kan ik altijd voor die gaan. Maar damn, nintendo schiet op met die shit te versturen :+ Wacht al een week, nog max 3 te gaan xD

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ga maar weer een docking station kopen. Staat leuker, is makkelijker en mijn batterij is zo vaak leeg door Persona. Zo'n draad is kuuut. Neem hem nooit mee naar buiten dus niks nodig.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de draad standaard naast mijn stoel liggen. Even naar links graaien, inpluggen en klaar. Beter dan dat ik ergens weer een docking dinges moet zien te plaatsen. En ik kan gewoon doorspelen. :p

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Die van mij ligt altijd ergens door het huis, haha. Zoveel laad ik hem niet eens op :eek:

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij die Starter Kit zit ook een stevige leren case, dus 2-in1. :p

Anyway, grappige game dat Tearaway. Niet altijd even handig qua besturing, maar ik zal ook nog wel moeten wennen. Erg leuk en uniek! :)

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgende maand komt de HD Remaster van FF X en X-2. Tegen die tijd ben ik wel klaar met Persona, heb nog genoeg liggen maar lijkt me wel leuk om meteen met FF te starten. Nooit gespeeld, wel veel van gezien. Eigenlijk nooit echt FF gespeeld, behalve Kingdom Hearts. Sta open voor JRPG, zolang het maar niet teveel grinden gaat zijn. Zou ik dit dan opzich kunnen spelen?

Laatst bewerkt: 19 feb 2014
  11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Denk het wel. Ik moet toegeven dat ik echt heel weinig met JRPG's heb maar van FFX heb ik heel erg genoten. Mooie omgevingen en lekker verhaaltje en dito personages. Ik was hooked en twijfel ook aan die remaster te beginnen.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na een trailer ben ik eigenlijk al verkocht, qua beelden en muziek nu al kippenvel.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, net een paar games via PS+ gedownload en ik heb nog iets van 4GB over van de 16GB. 8)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik vond het spel echt veel te zoetsappig. De OST is wel tof, de main theme kan ik op piano spelen :cool:

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ahh, FFX..de mooie wereld, leuke characters, geniale muziek (_O_!!!_O_) ...de laatste goede FF game imo.

Kijk erg naar de game uit!\o/

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Is Wipeout 2048 de moeite waard?

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persoonlijk zeg ik NEE, maar dat komt omdat ik altijd overal tegenaan knal en het voor mij echt té snel gaat om leuk te vinden.:9

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Persoonlijk zeg ik JA, prachtige game, uitdagende races en heerlijk om te spelen op een handheld. Juist voor die snackmomentjes, dat je even een race doet, en daarna weer weg kan leggen.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, tja... Ik ben helemaal gek van snelle racers zoals Burnout en ik heb Most Wanted al, maar dit zag er wel erg snel en strak uit in video's. Nu moet alleen wel zeggen dat de pookjes niet helemaal geweldig zijn (of het ligt aan mij), dus ik heb ook geen zin om steeds in de muur door te brengen. Maar de twijfel kwam ook een beetje omdat ik zag dat ie ooit gratis was via PS+ en €15 fysiek nieuw kost.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was er ook niet zo weg van.
    Ook niet van Wipeout HD, dus de serie ligt me denk ik gewoon niet zo. :p

Deel Deze Pagina