Ik neem aan dat die kills grunts waren of je had je tegenstanders (pilots) wel heel erg mooi voor je staan. Het ziet er dus ook naar uit dat er monsters in het spel zitten die niks doen totdat je ze aanvalt: http://www.ign.com/articles/2014/02/18/titanfall-maps-monsters-and-story-details-to-blow-your-mind
Hahaha nu je het zegt, dat klopt inderdaad. Kreeg voor diegene die voor me gingen staan 20 punten, en dat waren grunts inderdaad. Sorry heb me verder totaal niet in de game verdiept. Maar die 100 punten zijn dus de echte spelers. Maar vindt vooral de afwisseling tussen het rondlopen en in die titan zitten erg vet. Als het voetbal zo over is op tv nog maar paar potjes doen denk k. Weten jullie trouwens of je voortgang behouden blijft bij de overgang naar de fullgame?
Dat maakt alles toch wat boeiender, maja wie weet. Laatste potje Titanfall gespeeld en wacht nu wel tot de release. (score van 13/1/13/1 vond ik wel prima )
Hoop dat ze es wat meer info gaan geven.. zoals het aantal mappen.. wapens.. titans etc want tot zover heb ik er nog geen haast mee een pre-order te gaan doen en wacht ik liever de reviews af voordat ik bestel
op dat gebied is er wel redelijk wat gelekt, maar echter nog niet bevestigd. Het zal een kwestie van tijd zijn, voordat er meer bekend is. Over drie weekjes is die al uit.
dat bedoel ik.. met 3 weekjes.. en als je pre-orders wilt scoren dan zou ik toch met meer info komen.
Volgens mij gaat het wel prima met de pre-orders, je hebt net de beta kunnen spelen wat wel een prima indruk geeft hoe de game gaat spelen. Hopelijk krijgen we nog wat ''reveals'' maar ik vind het ook wel een keer fijn om een game te kopen en verrast te zijn met de content (positief) vaak weet ik ''alles'' al.
Helemaal mee eens, meestal volg ik het ook allemaal niet en tot dat het spel daadwerkelijk te koop is. Ben dan ook nog weleens een week te laat omdat ik het vergeet.
Wub wub. Alles wat in deze game gigantisch OP kon zijn( De titans, smartguns) Is gewoon perfect neer gezet en goed gebalanceerd. Deze game word een succes! ik voel het!