Damn schrok me ff de tering... TF beta opgestart en ik wou ff via guide een vriend inviten. Loopt de xbox vast met zwart scherm 2x reboot gedaan en hij deed niets meer! echt wtf... HDMI kabel eruit en stroom eraf en toen deed hij het weer. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Hebben jullie dit ook al eens gehad? Moet niet vaker gebeuren want dan gaat ie wel weg voor reparatie. Zwakke aansluiting HDMI zeker... Geluid deed het wel en controller reageerde ook alleen geen beeld...
Dit probleem heb ik ook alleen krijg ik geen foutmelding, En mijn nat staat ook op open.... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hallo Allemaal, Ik heb even een vraag tussendoor. Begin december heb ik een ps4 gekocht/gekregen, heb inmiddels 3x een nieuwe playstation 4 gekregen van Sony. I.v.m. Defecte apparaten. Ik ben altijd een xbox speler geweest met veel plezier. Nu wil ik mijn ps4 verruilen voor een xbox one. Nu vraag ik mij af: is het verschil tussen de ps4 en xbox one kwa graphics heel groot of is haast niet op te merken?. Ik heb filmpjes bekeken op YouTube maar ik wil toch graag jullie eigen mening. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb zelf een X1 en vind de verschillen erg mee vallen. Tevens komt Microsoft met een patch dat het als goed is veel makkelijk wordt om 1080p 60fps te ontwikkelen voor de X1, maar de PS4 blijft krachter en dat is een feit. Verschillen zijn nu echt niet éénnorm.
De verschillen zijn echt wel "enorm". Comparison van mgs spreekt boekdelen en Lara claimed ook anders.
Logisch theoretisch gezien is MSG een Sony game. Lara valt reuzen mee verschil is echter alleen de FPS. Grafisch ziet het er bijna het zelfde uit.
Naast elkaar ga je de verschillen wel zien bij sommige games. Vraag is zie je het ook als je alleen de Xbox hebt aanstaan. Het is jammer idd dat er wat verschil met een paar games. Maar meeste games gaan binnenkort ook gewoon "makkelijk" 1080p halen als we de developers mogen geloven. Daarnaast laten Titanfall en Dead Rising 3 ook wel zien dat niet alles om graphics draait.
Oké bedankt tot dusver. Ben kwa graphics beetje kritisch, maar als het meevalt ben ik tevreden. Ps4 mag krachtiger zijn maar plezier staat toch op nummer 1, en dat heb ik met de ps4 niet. Maar waarom is de keuze voor bf4 900p en cod ghosts 720p?.(als het klopt) De xbox one kan 1080p Toch gewoon aan of? Ik snap die keuze niet helemaal.
Ding is gewoon niet zo krachtig. En die ESRAM maakt het moeilijk om te programmeren. Er kwam een nieuwe devkit ofzo aan geloof ik, maar ja persoonlijk zit ik niet meer te wachten op beloftes van MS
Ik denk dat de mening van grafische verschillen erg individueel is. Leis vindt het bijvoorbeeld meevallen, terwijl UpInSmoke het verschil erg groot vindt. Je geeft aan dat je best wel kritisch bent qua graphics. Dat geeft mij de neiging om te zeggen dat je na verloop van tijd er misschien toch spijt van gaat krijgen. Persoonlijk zie ik enkele verschillen, maar boeit het me geen reet. Ik vind de Xbox fijner en het is een sterke verbetering ten opzichte van de 360. Een feit is dat beide apparaten een flinke sprong voorwaarts kunnen maken, maar hoe groot de verschillen in de toekomst zullen zijn is moeilijk te voorspellen. De keuze voor lagere resolutie op de X1 heeft geloof ik te maken met het moeilijker programmeren voor het apparaat. Daarnaast zal ook meespelen dat de PS4 gewoon krachtiger is en daarom 'makkelijker' 1080p aankan. Nogmaals, het is misschien lastig, maar de keuze betreft dit onderwerp ligt denk ik erg individueel. Kijk naar de filmpjes die UpInSmoke noemt (MGS en Tomb Raider), zodat je zelf kan oordelen. Houdt wel rekening dat dit geen garantie is voor de toekomst. MS kan ook gelijk komen met Sony, maar de verschillen kunnen daarentegen ook groter worden.
beste vriend wat jij verteld, is pas onzin, ik heb beide consoles, en er is geen enkel verschil op de games die tot nog toe uitgebracht zijn! integendeel kwa beeld, geeft de xbox wat meer kleur aan je game! vergelijk zelf maar eens op youtube! op papier is de ps wat krachtiger, maar we hebben vorige generatie ook gezien, dat dit gewoon niets geeft in realiteit! je moet ook niet altijd kijken naar die revolutie, sommige games hebben geen 1080p of 60FPS nodig, zie nu tomb raider! de game ziet er beeldig uit! ik heb hier de ps4 versie en de one versie! beide op een verschillende revolutie, ik nodig je bij deze uit om te komen kijken! alles word heel zwaar overroepen op het internet! en loopjongens doen er graag aan mee! maar ik kan je de bewijzen op mijn smartTV laten zien
Kan het wel aan. Zie Forza met 1080p en 60fps maar het programmeren is momenteel een beetje lastig. Dit is wat de Sniper Elite developer laatst zei. @ opeltwintop2007 Tomb Raider is op beide 1080p.